///Kristian Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Se der, ja! Kom det bilder gitt;) Skikkelig vinter i fon ser jeg. På sånt føre bilen føler seg vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Se der, ja! Kom det bilder gitt;) Skikkelig vinter i fon ser jeg. På sånt føre bilen føler seg vel Hehe.. her er det vinter Er vel snø andre steder nå også vel? hehe.. Bilen oppfører seg eksemplarisk.. helt utrolig! Kjørte caddy(lac)en til fruen ned for å vaske den istad og det var ikke like behagelig.. Min ligger på veien som det skulle vært sommer, kjører dit jeg vil den skal gå.. mens bilen til fruen er mer usikker, ligger å flyter på føret.. ikke like moro det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Se der, ja! Kom det bilder gitt;) Skikkelig vinter i fon ser jeg. På sånt føre bilen føler seg vel Hehe.. her er det vinter Er vel snø andre steder nå også vel? hehe.. Bilen oppfører seg eksemplarisk.. helt utrolig! Kjørte caddy(lac)en til fruen ned for å vaske den istad og det var ikke like behagelig.. Min ligger på veien som det skulle vært sommer, kjører dit jeg vil den skal gå.. mens bilen til fruen er mer usikker, ligger å flyter på føret.. ikke like moro det.. Godt å høre:) Hehe, ja er a vinter andre steder også. Var fint føre helt til de skulle salte veiene igår. Unødvendig:P Var så tørt å fint. Hadde jo nyvasket bil! hehe, kan jeg tenke meg. Var å hentet en Renault Kenguru på borgeskogen igår. Værste jeg har prøvd. Sliten av å kjøre den fra borgeskogen og hjem. Huff! Da var det noe annet å sette seg i 323`en ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Fin bil, og gratulerer med Pall Gunnarson! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Fin bil, og gratulerer med Pall Gunnarson! Hehe, takk! Var en detalj der gitt.. Våken du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Være med ut å skli en kveld eller har du grodd fast oppi Fon? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Være med ut å skli en kveld eller har du grodd fast oppi Fon? =) Jeg er med jeg.. Kjenner jeg savner Rwd Hvertfall til leking.. må jo satse høyt for å få de bra med min.. hehe.. Men jeg er med! Kanskje få samlet en liten gjeng og finne på no sprell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 det hørtes fett ut! jeg er med i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Være med ut å skli en kveld eller har du grodd fast oppi Fon? =) Jeg er med jeg.. Kjenner jeg savner Rwd Hvertfall til leking.. må jo satse høyt for å få de bra med min.. hehe.. Men jeg er med! Kanskje få samlet en liten gjeng og finne på no sprell? Bare å plinge hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Trengeru batterias? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Trengeru batterias? Hello! Jeg måtte bli kjørt av fruen i dag tidlig, så handlet litt kjapt etter jobb i dag, så da trenger jeg ikke det lenger Startproblemer med et gammelt, dårlig og for lite batteri! Nå er det byttet ut til et 80ah Varta =) Greit å få start igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Gikk ikke med startkabler heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Gikk ikke med startkabler heller? Det har gått med startkabler et par dager.. ting tar tid vet du =) Men i går var det så ille at den ikke ville ta imot da.. Forsøkte med strøm fra bilen til Syse, men gikk ikke gitt.. Fikk byttet i sted og nå er alt perfekt igjen Tenkte å ta inn bilen på jobben på søndagen kanskje og vaske den litt ordentlig, kanskje om lysten kommer over meg, polert den en runde =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Høres fornuftig ut, Richie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Liten oppdatering - var på jobben i dag og skulle dulle litt med bilen. Skulle rette litt på Eisenmannen til Syse samtidig, endte med at vi stod og skravlet, mens fruen min polerte bilen.. hehe! Resultatet kommer her med et par mobilbilder, dog noe dårlig kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå