Howrd Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Kjøpte nylig en E30 med bulk på kjøpet.. Har prøvd mye å banke den ut med hammer, men til ingen nytte.. Har tengt på å "tærse" den ut, altså å borre på hull, for deretter og presse den ut, men vet egentlig ikke hvilket utstyr jeg kan bruke Om man ser på bildet, så er også halve hjulbuen litt innpressa, dette har jeg tengt å presse ut med ei valse, men må ta knekken først.. Ellers, så har jeg også prøvd å ta den med brekkjern fra innsiden av bagasjerommet, men kom ikke skikkelig til, pluss at innerbuen er festet nesten akkurat i knekken.. Siste alternativ blir å kjøpe ny bakplate BILDER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Den så ikke god ut nei. Jeg er ingen ekspert på området desverre, men du må nok bytte skjærm i såfall ikke bakplate. Kan prøve med noe en kaller bulkofix. Sveiser på "pinner " som en bruker en ters på og terser ut selve bulken. Er det mye rust under bulken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 er noe rust ja, så det beste hadde vel vært å byttet ut panelet, slik at man hadde kunne tatt det under.. Men det er kun overflaterust under/inni, så jeg tengte jeg skulle sandblåse inni der etterpå, og lakke.. Skal sjekke opp det du nevner der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Er ikke sikkert det er så dyrt å få en oppretter til å rette selve bulken heller, om du gjør resten selv, sparkling osv. Har hatt hjelp av en karrosserimann i vinter, er mirakler som utrettes på kort tid for å si det sånn. De vet akkuratt hva dem skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 hehe, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Bondo_(putty) Sparkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 hehehe Hjelper meg lite det ja skjermen har jo flytta seg litt, så det kan nok ikke sparkles bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 denna bilen har mest sannsynlig bakskade. blitt påkjørt i bakfra eller liknende? for den knekken der klarer du ikke gjøre stort med selv med mindre du har en jigg da som den ser ut på bildet så kanskje rammevanger osv har gått med også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Har sett over omerådet, og det er bare panelet ja Må vel kanskje bytte ut da.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Har sett over omerådet, og det er bare panelet ja Må vel kanskje bytte ut da.. :/ snakker om bakskjerm nå?? altså er den kollidert bak fra tidligere av? er umulig å få den skjermen sånn, uten en dytt bakfra en plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 bakskjerm ja Den er kollidert av tidligere eier der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 er bakplate osv bytta da eller? for detta så ut som at hele greia har fått seg en "knekk" bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 bakplata er ikke byttet nei.. er det jeg vurderer og gjøre.. bilen er ikke skjeiv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Jeg synes det virker som at hjørnet på bilen er trykka forover jeg så har den gitt seg å knekt sammen i bulken der.. vanskelig å se på bildene skulle hatt et av hele bakskjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå