Gå til innhold

Thorbjørn R`s e21 323 vurderes solgt!


thorbis
 Share

Anbefalte innlegg

Oj oj oj, dette kan jo ikke bli feil! :D

Gratulerer med knall prosjekt. Har selv hatt E21 323i, og har hatt lyst på en igjen helt siden jeg solgte.

Hva skal du gjøre med takluka? Beholde den? Skifte tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Broderen har en E21 det stod en god gammeldags Finlandia 2000-luke på da han kjøpte den for mange år siden. Han endte opp med å skifte hele taket, dvs. han kappet litt nede på A- B-, og C-stolpen. Ser bra ut ennå det.

Meget mulig det er enklere å skifte selve takplaten i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok. har hødt folk bruke mye golf luker, men hvis jeg skal bytte så blir det nok orginalt tenker jeg. har aldri bytta tak før, men det er sikkert ikke no værre enn og bytta alt annet så det skal jeg få til hehe.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må passe på å pøse på med bilder etterhvert hvertfall, dette blir interessant.

Har div småsnacks til E21 liggende i håp om at jeg en gang får tak i en 323i selv igjen. Denne tråden blir forhåpentligvis en inspirasjonskilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike! Disse er så rå! Jeg hadde en 81 323 med m30b35 for 5-6 år siden. Svart, blolav og med 8,5-17 brock b1 8) Savner den bilen.Har en 78 320/6 stående nå og, som skal få litt omsorg etterhvert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Gratulerer med grombil! Artig at du endelig fikk tak i eieren :) Detta blir litt annet enn E30-dusinvare, tror jeg nesten ikke kommer til å mobbe deg for at du kjører 3 serie i det heletatt når denne blir klar. Men det er jo farlig å love noe da :lol:

Var ikke så mye jeg fikk sett på bilen i går, men den så jo absolutt ikke ille ut til å være en e21. Tror detta blir jævlig bra jeg. Litt synd med takluka da. Fant du noe senkesett som duger eller blir det hjemsidde schoiløvvers og abbonemang på bunnpanner? 8)

helgeb: Hva er detta for slags frekkheter over setene i banebilen min? De er jo neste like gode som ordførerens benk på torvet :wink:

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trond: hehe takk for det. driver og lurer på om jeg skal bytte tak med samme jeg er i gang. litt usikker på om jeg skal ha med eller uten luke da men. ang senk så fant jeg bilstein dempere og 60/60 senk men må ha mer enn det så det blir nok no coiloverbygging/kjøp tenker jeg.

bmwkizn: takk for det.

knut_olestad: takk for det. håper det blir en tøff kombinasjon. gleder meg sykt til og begynne på den og ikke minst første turen hehe.

mvh

Thorbjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig gromklassiker! Bra noen er villige til å spytte i arbeid og penger for å få de på beina igjen!

Står en E21 320 her i bygda. Kanskje bygdas mest kjente bil, siden den har stått stille vegg i vegg med fotballstadion her nede i snart 15 (?) år. Blass som fy, lukter mugg og er sikkert gjennområtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jeg tror faktisk jeg beholder den luka som er der nå. det var jo slik den ble levert fra verkste for første gang i 82 faktisk. det er jo en klassikker og sånn luke var jo veldig pop den gangen.

begynner riving av bilen på søndag så da får vi se hva slags rustskader det er og finne.

mvh

Thorbjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...