SteffenM2 Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Mye ga du for den snurra? Link? Er på jakt etter en sånn selv, som ikke koster 1million.. Ser forøverig bra ut det her! Lakken ser jo iallefall ikke så gal ut?
thorbis Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 handla den på gasolin.no. blir ny lakk på den da nesten alt av karosseriplater må byttes hehe.
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Husk nå på at du MÅ beholde luke. Er jo tøffeste detaljen på hele bilen!
thorbis Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 hehe det er alt bestemt at den blir hans wilhelm. ere 80 talls bil så tar vi den helt ut hehe.
Joakim H Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 ja ettersom e30n min egentlig bare er og starte opp og kjøre om dagen så begynte det og klø litt i finga etter noe nytt, og da helst e21 selvsagt da det ikke finnes grommere 3 serie.handlet bilen i dag etter opg ha prøvd og komme i kontakt med eiern i over 1 år! bilen er en helt orginal 323 og ser ganske bra ut. minus er uorginalt soltak og framster pluss er noe rust, men det spiller liten rolle da den skal plukkes helt ned og begynnes på scartch igjen med det meste av nye deler. planen med bilen er og ha den helt orginal. blir kun senking og felger. og mulig en liten oppgradering av den orginale motorn. vil beholde den mest mulig orginalstand da disse er skjeldne. bilen er regga i juli 83 i norge, men er en 82 modell som ble solgt i london i 1982. bilen har da rulla 173000km og det er noe som ser ut til og stemme. her kommer noen bilder av bilen. den er ikke veldig pen enda da den har hatt en liten skade på panser og framskjerm. men det blir handla nytt. fotos! tws felger som fulgte med er litt høydefoskjerll på e21n og e30n min gitt hehe mvh Thorbjørn R hvordan stoler står i den?:S di var fejte:P
thorbis Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 hehe nja litt usikker men lurer på om det er noe sparco greier jeg.
Joakim H Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 har sett dem i en e30:O di ser bra ut:P har tekt og ha enten sånne eller e36 vader i e30 min:D
thorbis Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 vurderer og selge bilen nå da jeg har handla meg hus og ser at tid og penger ikke strekker til. den er pelt helt i deler så her har man mye og pusle med. er ikke nødt til og selge men de som er intrisert kan jo komme med et seriøst bud på pm. alt nytt til motor og mye nye kaross deler medfølger. mvh
Halvor89 Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Tommel opp for det prosjektet her Digger e21. Ikke selg, fullfør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå