Rayb Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Hei Folkens Som sagt; hvor kan jeg kjøpe Ferodo bremseklosser i Norge? Evt. hvilket nettsted selger/sender til Norge?
Nilsen Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Kollevold Rally Import har ferodo. http://www.kollevold.no/
Frode D Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 www.koed.no Finner de ikke under E46 (regner med det er det er til siden du har det) , men de har til E36 så er vel bare å sende en mail og spørre
bmwj Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 www.gsbildeler.no Holder på å montere mine E30 Black Diamond skiver og Ferodo klosser akkurat nå faktisk... De ser rå ut Men strever litt...
Mr E30 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 de klossene er bra å blir ikke like fort slitt som feks K-sport
Rayb Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 de klossene er bra å blir ikke like fort slitt som feks K-sport Ja Ferodo skal jo være meget bra greier! Tenkte på DS2500 til min 330. Merkelig nok var klossene bak dyrer enn klossene fremme Takk for respons folkens!
NiklasJa Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Jeg byttet fra K-sport til ferrodo på mine k-sport bremser. Det mest negative er at de støver endel. Også er det en veldig burgunder farge som synes lett. Jeg fikk meg et lite sjokk når jeg yttet for når de klossene har litt temp, så klistrer de seg til bremse skivene. Hvis jeg har fått de varme virker det som om jeg må bremse alt eller ingen ting. De bare suger seg fast
Rayb Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Hvilke Ferodo klosser er det da? Høres lovende ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå