owyj Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Har plukket diverse deler fra en '92 E34 535 som nå er hogd. Innsug Fuelrail og btr El. gass spjell Speil (el. justering), disse må shines opp Ratt med airbag
opeth84 Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 har du treinteriør,bakrutesenker? hvite/klare blinkere fremme og bak?
owyj Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 har du treinteriør,bakrutesenker? hvite/klare blinkere fremme og bak? Interiør er det lite av, bare ett muggent baksete. Mener å huske at de fremre- og sideblinklysa er hvite. Bak er originalt som har sprekt. har du gir kasse? Dessverre.
owyj Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 har du treinteriør,bakrutesenker? hvite/klare blinkere fremme og bak? Litt mer infor om blinklysa. Det er bare de fremre blinklysene som er hele. Den ene sideblinken er knust. Standen på de fremre er ikke strøken, men ok å brukbart. Se bildene nedenfor. Får dem for en hundrelapp
opeth84 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 har du treinteriør,bakrutesenker? hvite/klare blinkere fremme og bak? Litt mer infor om blinklysa. Det er bare de fremre blinklysene som er hele. Den ene sideblinken er knust. Standen på de fremre er ikke strøken, men ok å brukbart. Se bildene nedenfor. Får dem for en hundrelapp 100,-? Da tar jeg de
owyj Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 Du skal få dem for 100 ja Jeg reiser ned til Roskilde inatt, og vil derfor ikke svare her eller på PM før tidligst neste tirsdag.
owyj Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 ska du ha for store kjørecomputeren? kom med bud på pm.
opeth84 Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Du skal få dem for 100 ja Jeg reiser ned til Roskilde inatt, og vil derfor ikke svare her eller på PM før tidligst neste tirsdag. Kan du sende i bobleplast/konvolutt?
BimmerE46 Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 har du fortsatt ac pumpa? har du ac bryter'n også?
owyj Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Bumper denne! har du fortsatt ac pumpa?har du ac bryter'n også? Jeg har totalt oversett og ikke fått med meg posten din, beklager! AC-pumpa er solgt dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå