thagen2 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 vurderer og selge min bil pga har kjøpt hus og har desverre alt for liten tid til den er i god stand og blir eu godkjent før salg. det som jeg har påkosta i 09 er: - ny m3 fanger - nye tona tåkelys - ny m3 diffusor - nye gt splittere - nye komplette bærearmer h+v side - nye stabilisator stag h+v side - 2 nye sommerdekk - ny toppdeksel pakning - nye m3 lister - nye blinklys hele veien - nye fjærbeinslager foran med mer. er 17" ac kopier sommer, 16" alu vinter, automat, m ratt, 35mm eibach senkesett, m3 speil, el viduer, el takluke, sent lås, stor defa pakke, bra stereo++. så hva ca kan jeg få igjen? vurderer bare å parkere den i garasjen. men er litt dumt at den bare blir ståendes der også.
Dr_S Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 For å si det sånn, du får det kjøper villig til å gi Men ikke forvent astronomiske summer for en 320 som i tillegg har automatgir..
Mexos Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Den har vel en verdi på rundt 35 000. Hva kjøper er villig til å betale får en nesten vente å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå