thagen2 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 vurderer og selge min bil pga har kjøpt hus og har desverre alt for liten tid til den er i god stand og blir eu godkjent før salg. det som jeg har påkosta i 09 er: - ny m3 fanger - nye tona tåkelys - ny m3 diffusor - nye gt splittere - nye komplette bærearmer h+v side - nye stabilisator stag h+v side - 2 nye sommerdekk - ny toppdeksel pakning - nye m3 lister - nye blinklys hele veien - nye fjærbeinslager foran med mer. er 17" ac kopier sommer, 16" alu vinter, automat, m ratt, 35mm eibach senkesett, m3 speil, el viduer, el takluke, sent lås, stor defa pakke, bra stereo++. så hva ca kan jeg få igjen? vurderer bare å parkere den i garasjen. men er litt dumt at den bare blir ståendes der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 For å si det sånn, du får det kjøper villig til å gi Men ikke forvent astronomiske summer for en 320 som i tillegg har automatgir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Kilometerstand er alltid grei å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Den har vel en verdi på rundt 35 000. Hva kjøper er villig til å betale får en nesten vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå