Ryeng1 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Innlegg slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 du ville ha bilder, meiner desse skal funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 du ville ha bilder, meiner desse skal funke Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Da har jeg fått gjort et par småting til. - Xenon i grøftelys - Motorvask - Montert anlegg Kommer et par bilder senere ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Jammen ikke mye som skal til før det blir svinrått! Du tar den riktiige veien syns jeg! Blir stas å stille meg opp ved siden av deg til uka Liten photoshoot hadde vært koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Jammen ikke mye som skal til før det blir svinrått! Du tar den riktiige veien syns jeg! Blir stas å stille meg opp ved siden av deg til uka Liten photoshoot hadde vært koselig. Hehe, er ikke så mye som skal til serru! Photoshoot til uka sa du? bare å plinge på telefonen det så rusler jeg en tur til Gran jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Da har jeg fått spacere som skal monteres iløpet av morgendagen ble også tatt noen bilder her om dagen. Kommer litt senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Noen bilder jeg tok her om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Redigert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Nice bilder og bil Likte det bildet i fart oppover... er det i dobbeltfelten oppover fra Lunner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Nice bilder og bil Likte det bildet i fart oppover... er det i dobbeltfelten oppover fra Lunner? Takk for det driver å tester ut litt innstillinger og knipser i hu og hei! Øvelse gjør mester vettu! Stemmer, tok et par bilder før vi reiste oppover til Gjøvik forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Fin bil Hva med shadowline lister, sorte felger og soting? Det er da den blir Black Edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Fin bilHva med shadowline lister, sorte felger og soting? Det er da den blir Black Edition. Vurdert svarte felger med sølv eller chrome kant, men lagt det litt til sides. Neste på lista nå er toning av ruter. Ringt rundt idag, så blir forhåpentligvis gjort iløpet av juli - begynnelsen av august måned. Angående lister så forblir de i chrome. Er i utgangspunktet ikke noe glad i chrome, men akkurat listene gjør seg på bilen syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Da er M3 list til bakluka bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå