Ryeng1 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 I'm in love with your car! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 I'm in love with your car! Neimen så koselig da! hyggelig at folk liker bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Skikkelig flotte bilder langs veien der! Hvem er fotografen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Skikkelig flotte bilder langs veien der! Hvem er fotografen ? Jeg har tatt de stillestående bildene mens en kompis av meg tok de i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Like virkelig bilen din nå Gå for Eibach sine senkefjærer. På 25/10 eller 30/15. Diskré senk som gjør mye med utseende, også blir det ikke overkill mtp 19" felger. Blir bra kjørbart, det er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Hallo : ) Takk for sist ! Veldig fornøyd med e36'en jeg kjøpte av deg : ) venter bare på bånnpanna nå (a) Sinnsykt rå bil du har fått deg forresten. Du kan dette med å fikse deg fine biler : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Hallo : ) Takk for sist !Veldig fornøyd med e36'en jeg kjøpte av deg venter bare på bånnpanna nå (a) Sinnsykt rå bil du har fått deg forresten. Du kan dette med å fikse deg fine biler Neimen, heisann! Bra du er fornøyd Hadde ingenting å utsette på den utenom bunnpanna egentlig .. Du får lage deg en tråd om bilen så jeg får holdt øye med den Angående bunnpanna så er jeg stadig i kontakt med han jeg har kjøpt den av, og sier jeg skal få den så fort som mulig (tatt litt tid allerede) Får håpe du ikke har blitt heelt blakk på oljepåfylling Kontakter deg så fort jeg hører noe mer fra han. Takk for det, er kjempe fornøyd med bilen Er ikke så mye som skal til for å forandre utseende, litt småting gjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Like virkelig bilen din nå Gå for Eibach sine senkefjærer. På 25/10 eller 30/15. Diskré senk som gjør mye med utseende, også blir det ikke overkill mtp 19" felger. Blir bra kjørbart, det er viktig Hyggelig å høre Bård! Må si at nye bilen din slettes ikke er så ille heller også for en lyyd Bestilte M3 lista til bakluka igår og regner med å få bestilt senkefjører iløpet av en dag eller to nå så det kommer seg. Må bare finne ut av hvilken høyde jeg skal går for. Mest lyst til å gå for 25/10mm for det veit jeg går og blir pent, men så har det seg slik at Eibach skal ha ca 2500,- for sine mens jeg får FK sine 30/20mm for 1200,-. Eneste som er kjett med de er at jeg ikke får på 20mm senk bak pga spacerne. Og jeg liker å ha baken litt brei så vil helst slippe å fjerne de Og skulle jeg velge Eibach sine så er det bare en tusenlapp opp til justerbart. Så er veldig i tenkeboksen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 En liten update! Har ikke skjedd all verden siden sist men noe har det blitt. Justerbart senkesett er bestilt samt at felgene som står på bilen blir imorgen (søndag) byttet bort med 18'' Goldline kantfelger. La ut felgene mine for salg da jeg kjøpte bilen og fikk en mail idag fra en som var interessert i en byttehandel om jeg var keen på det. Viste seg at 18'' ble litt for lite på en E92 (noe jeg skjønner) så han var på jakt etter slike jeg hadde, og jeg var på jakt etter kanfelger så hvorfor ikke? Får også en fin sum imellom så klager egentlig ikke. Viste seg at han bodde i Stavanger, men avtalte å møtes på halvveien så imorgen går turen over Bø i Telemark hvor vi skal møtes for felgbytte. Er Goldline felger fra GS med 6cm kant foran og 8cm kant bak samt Bmw emblem i senter. Er litt skeptisk til 18'' mange eika felger da jeg syns disse blir noe små i størrelsen mtp kanten på felgene, men siden jeg nå har bestilt justerbart så blir bilen sluppet helt til bunns så får vi se hvordan det blir. Sikkert litt uvant med gullfelger i starten men mange som har blitt overrasket over hvor bra det egentlig kler svart bil så vi kjører på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Bilde av felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Nice, svart bil med gull felger slår aldri feil, vurderer å lakke senteret på felgene mine og i gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Takk! Sorte felger på denne hadde ødelagt looken fullstending Gull blir bra! Liker hva du gjør med denne og planene fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Nice, svart bil med gull felger slår aldri feil, vurderer å lakke senteret på felgene mine og i gull Høres betryggende ut! reiser nå, så er vel hjemme igjen rundt 18 tiden ca.. Kommer updates bilder utpå kvelden regner jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Takk! Sorte felger på denne hadde ødelagt looken fullstending Gull blir bra!Liker hva du gjør med denne og planene fremover! Hehe, ja var litt skeptisk til sort senter selv.. Tror det kan bli litt kjedelig look? kun chromekanten som skiller seg ut liksom.. Vi prøver med gull og blir det helt forjævlig så forstår han sikkert det Bilen vil sikkert se litt rar ut nå før jeg får montert senkesettet, men jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå