Gå til innhold

Min E46 2.2l Coupé (SELGES)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempe flott bil det.

Mangeler bra litt m plast nå , så er den perfekt !

Takk det samme!

M-tech ll fangere kommer etterhvert, men neste på lista er toning av ruter og div carbon detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiny :)

Listene på oversiden av vinduene er det bare å dra rett ut. Sitter pressa inn på sånne flate stramme klips. På undersiden av vinduet er det bare å trekke rett opp. Sitter festet på samme måte der.. presset ned i stramme klips.

Ikke bend det ut med skrutrekker, da vet du hva som skjer med lakken, om du ikke legger et pusseskinn e.l i mellom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiny :)

Listene på oversiden av vinduene er det bare å dra rett ut. Sitter pressa inn på sånne flate stramme klips. På undersiden av vinduet er det bare å trekke rett opp. Sitter festet på samme måte der.. presset ned i stramme klips.

Ikke bend det ut med skrutrekker, da vet du hva som skjer med lakken, om du ikke legger et pusseskinn e.l i mellom :lol:

Takker for svar Bård ;)

Helt sikkert på at det er klips? tittet litt ''nedi'' lista over vinduet igår, og der så det ut som det var noe silikon e.l som var tettet igjen. Kan jo ha vært tatt av før kanskje? Får man forresten kjøpt shadowline lister eller må man lakkere orginallistene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter ganske tight ja.. Mulig det er noe slags silikon nedi der. Som vibrasjonsdempende materiale/evt også til hjelp for festing.

Man får kjøpt shadowline lister ja.. Høyglans (?), men det har sin pris. Koster nok noen 1000-lapper det. men da slipper du problemet med flassing over tid, om du skulle spraylakkere de du har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter ganske tight ja.. Mulig det er noe slags silikon nedi der. Som vibrasjonsdempende materiale/evt også til hjelp for festing.

Man får kjøpt shadowline lister ja.. Høyglans (?), men det har sin pris. Koster nok noen 1000-lapper det. men da slipper du problemet med flassing over tid, om du skulle spraylakkere de du har nå.

Hmm, koster såpass ja.. Det må jeg tenke litt på, er ikke første prioritet så.. Men er redd det vil begynne å flasse etterhvert om jeg lakkerer chromelistene ja.. Men sparer en del kroner.. :wink: hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i garasjen å senket vogna 10mm til da jeg ikke var helt fornøyd etter første justering. Bilen er nå senket 50/15mm og begynner å bli fornøyd.. Eneste som irriterer meg nå er at bilen er litt for myk bak og subber rimelig bra med en passasjer. Har heller ikke mer å heise bak så blir evt å kjøpe noen mindre spacere. Sitter 20mm bak nå, men fikk beskjed om at 10mm går fint så da får vi se om det ikke blir kjøpt slike snart. Kjedelig å høre på denna subbinga heele tiden.. :shock:

Rakk ikke ta noen bilder av hvordan bilen ble nå før drittværet kom, så satse på bedre vær imorgen så jeg får knipset et par bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert bump-stoppers ? Beste er vell bare å få hjulene litt lenger inn.

Få på en fin bakpotte nå, så er bilen superb !:)

Hmm, er det for å stive opp fjørene bak, eller er jeg helt på jordet?

En snerten liten bakpotta kommer etterhvert som jeg får råd. Men er andre ting som står høyere på lista for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge alt nå? Akkurat fått på nye felger og alt.. men sånn er det. Samme gjorde jeg :)

Dukket opp et par ting jeg må prioritere nå så må desverre selge vogna =/

kjedelig, men sånn er det noen ganger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Synd, så den i rundkjøringa ved roa for noen dager siden. Drittøff ! Kjørte en litt lol rød e36 sedan med tung ræv og hvite store felger som kasta seg inn før deg :P Fin lyd er det i bilen din og! Bare ikke bli tatt i å leke i den rundkjøringa, som jeg har x)

Personlig likte jeg de gamle felgene bedre, men smak og behag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...