|Andreas| Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Stilig farge!! Bra at du har med mange bilder i tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Morsomt lesestoff! Så ut som det var litt av en jobb, det er godt vi alle er forskjellige! Tenk så kjedelig om alle skulle kjørt rundt i lik bil! Keep up the good work! Er det deg jeg skal ringe om jeg trenger lakkert eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Kan ikke akkurat si det var så veldig pent men.. Tror det hadde gjort seg bedre med hvit perlemor isteden for den grønnfargen.. men men, alle har hver sin smak.. Grattis med ny bil Ja la oss velge en farge halve landet kjører rundt med.. nånei:) se den i virkeligheten så tenker jeg du sier noe annet, fargen blir helt feil på bildet.. Sa ikke at den var stygg heller.. Som jeg sier alle har hver sin smak Styling skal du gi blanke i eller?? Åssen er det med det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 virket som det var en bra gjennomført jobb du gjorde spesi farge, men bra at noen gjør det og keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Herre ble bra t slutt vettu søta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå