dutten Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 har bare 1 skikkelig bilde av min jeg... dog kav orginal og med vinterfelger men
Lapin Kulta Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 har bare 1 skikkelig bilde av min jeg... dog kav orginal og med vinterfelger men Flott bil! Hvilken farge er det på denne?
dutten Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 er egentlig oxford green metallic men det bilde er litt oppjustert i kontraster osv.. se om jeg får rota frem noen andre bilder av den som viser fargen bedre. edit: fant et der du ser fargen bedre
Lapin Kulta Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Denne var strøken, er det Smoke-glass du bruker bak? Hvor mye senk er det på denne?
SSM Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Den er kun senket forran, vet ikke hvor mye men det er med Supersport fjærer og Bilstein dempere hvertfall. Baklysa var veldig skjelde visst.
Glenno Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Den er kun senket forran, vet ikke hvor mye men det er med Supersport fjærer og Bilstein dempere hvertfall.Baklysa var veldig skjelde visst. Ja de blinkerne på baklysa var spesielle ja. Tøff sledde
SSM Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Den er kun senket forran, vet ikke hvor mye men det er med Supersport fjærer og Bilstein dempere hvertfall.Baklysa var veldig skjelde visst. Ja de blinkerne på baklysa var spesielle ja. Tøff sledde Jepp! Likte den bilen der sykt godt, skulle aldrig solgt den Men det brukte litt for mye bensin til å kjøre til og fra jobb med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå