Gå til innhold

Lars89's E46 323CI M-tech 2


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått på rustfri facelift bakluke og nye skilt. Den gamle var SINNSYKT rusta og skiltlys osv fungerte ikke så på tide å bytte :D

p6oce9vm5faz23pkiiq6.jpg

Ellers venter jeg fortsatt på mtech2 og en haug med deler ifm kassebytte osv

Håper de er her før posten tar ferie til onsdag [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på plass M3 innvendig speil i dag. Sinnsykt mye penere enn det klumpete originalspeilet! 8)

h051eh1e8lj45yye71hs.jpg

Bytta også CD-veksler da den gamle fuska. Håper posten klarer å levere pakkene mine fra KOED/MStyle i morra [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper for dette her altså :)

Jeg fikk akkurat byta mitt til det auto-avblendbare fra vanlig 3 serie da, med den klovnenesa og slikt. Skal koble opp den ila uka.. Blir bra detta! Når får du Mtechen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror at M-tech kommer i morgen. Står ihverfall at det det er forventa å bli levert i morra hos bring.

Kasse-ombygging lar vente på seg da pappa raste bilen sin nettopp og jeg må drive å kjøre rundt på han til han får handla ny/fikse den :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert mtech bak i dag. Ble betydelig bedre! :D9tcucdrioaiqu85v8qf7.jpg

Sideskjørta fikk jeg ikke til å sitte. Noen tips der? Brukte de klipsa som fulgte med. Gamle skjørta var det bare å dunke rett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker :wink:

Jalla depo sota blinka gikk i stykker så da ble det orange. Greit med litt forandring :wink:

Syns eksosen er helt passe jeg. Er 2x80mm :wink: Skulle gjerne hatt mer lyd da. Litt for dempa med 2xkat og 3 potter. Noen som vet om en bolt-on løsning som erstatter de 2 midtpottene?

Blei altfor høy med eibach-fjørene, men venter til neste år med nye coilovers. Orker ikke en vinter til som snøplog. Greit å ha en bil som kan kjøres i normal fart over fartshumper osv også. Har savna det litt. :roll:

Ska skifte vanosringer i morra. Håper den blir litt sprekere da. Har alltid følt at den er sinnsykt dau på lave turtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...