02dag Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Her er den ny bilen min. Nå er den på vei opp med OJT transport, og du som jeg gleder meg.... Utstyrslista hvor jeg har merket med rødt det jeg mener er viktigst : carbonschwarz-metallic, Leder DAkotoa bicolor schwarz/grau, M LM-Rad Doppelspeiche 135, Automatikgetriebe, Sportliche Fahrwerksabstimmung, Anhängerkupplung abnehmbarerKugelkopf, Autom. Heckklappenbetätigung, Universal-Garagentoröffner, Shadow-Line, Dachreling, Panorama Glasdach, Innen/Außenspiegel automatischabblendend,Getränkehalter, Sportsitze für Fahrer/Beifahr., Sitzheizung Fahrer/Beifahrer, Fernlichtassistent, Scheinwerfer-Waschanlage, Park Distance Control(PDC), Xenon-Licht Abblend-/Fernlicht, Adaptives Kurvenlicht, Klimaautomatik, Geschwindigkeitsregelung, Lichtpaket, Navigationssystem Professional, Head-Up Display, BMW Assist, Spracheingabesystem, Handyvorb.Bluetooth integr.m. Navi Profe, CD-Wechsler 6-fach, HiFi Lautsprechersystem, Sportfahrwerk, M, M Lederlenkrad mit Airbag, M Aerodynamik Paket incl.NSch, Sonnenschutzverglasung, Dachhimmel in anthrazit, M Sportpaket, Bicolour Leder Dakota, schwarz /grau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Gratulerer så mye det er en skikkelig drømmebil du har skaffa deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Gratulerer med super vogn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Pent! Viktig med kopphilder ja Individual-bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 rimlig snygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Individual-bil eller? Nei, jeg tror faktisk ikke det. Det er m-pakke med nogo attåt. Men siden det er tofarget så kan det jo tenkes. For meg så var det viktigst at det var m og navi proff. De andre uten m ser jo stusselige ut ved siden av denne. Kremt, kremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 tøff bil med riktig motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Flott bil, forresten så heter bilen din E61, og ikke e60 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Flott bil, forresten så heter bilen din E61, og ikke e60 touring. Du har helt rett, en liten glipp. Retter det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Skikkelig børse, dette her! Meget pent med tofarget interiør. Ny bil uten koppholder er ikke noe å samle på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Nydelig, enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå