Gå til innhold

Min nye bil 2006 530D E61 touring

02dag
 Share

Anbefalte innlegg

Her er den ny bilen min. Nå er den på vei opp med OJT transport, og du som jeg gleder meg....

Utstyrslista hvor jeg har merket med rødt det jeg mener er viktigst :D :

carbonschwarz-metallic, Leder DAkotoa bicolor schwarz/grau, M LM-Rad Doppelspeiche 135, Automatikgetriebe, Sportliche Fahrwerksabstimmung, Anhängerkupplung abnehmbarerKugelkopf, Autom. Heckklappenbetätigung, Universal-Garagentoröffner, Shadow-Line, Dachreling, Panorama

Glasdach, Innen/Außenspiegel automatischabblendend,Getränkehalter, Sportsitze für Fahrer/Beifahr.,

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer, Fernlichtassistent, Scheinwerfer-Waschanlage, Park Distance Control(PDC), Xenon-Licht Abblend-/Fernlicht, Adaptives Kurvenlicht, Klimaautomatik, Geschwindigkeitsregelung, Lichtpaket, Navigationssystem Professional, Head-Up Display, BMW Assist, Spracheingabesystem, Handyvorb.Bluetooth integr.m. Navi Profe, CD-Wechsler 6-fach, HiFi Lautsprechersystem, Sportfahrwerk, M, M Lederlenkrad mit Airbag, M Aerodynamik Paket incl.NSch, Sonnenschutzverglasung, Dachhimmel in anthrazit, M Sportpaket, Bicolour Leder Dakota, schwarz /grau

5p2cvg3ita8piy8mvvv0.jpg

p4vuu4hvx19w0ngkdfhp.jpg

5rdbzktcj2dkam1j3x41.jpg

0kde1lw2xha1nmy95sz2.jpg

ru59k0alolxa9ktnbssb.jpg

zdl83oh2jf02z9u2oye9.jpg

8ux7x98slpjrdqhabjss.jpg

iu35z1hvulm0eq8sgund.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Individual-bil eller?

Nei, jeg tror faktisk ikke det. Det er m-pakke med nogo attåt. Men siden det er tofarget så kan det jo tenkes.

For meg så var det viktigst at det var m og navi proff. De andre uten m ser jo stusselige ut ved siden av denne. Kremt, kremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...