dutten Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 noen som har kjentskaper til denne bilen? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=913086;Modified=1245459630 litt langt og dra vis det ikke er en bil og ta med seg hjemover igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Jeg har ingen kjennskap til denne, men den ser jo hel å pen ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Den var nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 vurderer og dra nedover og kikke på den da det ikke ble noe av den cabben jeg ville ha.. men aldri hatt diesel før så vet ikke noe om motorene der.. men enig i at den ser pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Se her. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103327&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 takk muligens nedover og se på den i løpet av uka er en annen som skal se på den i morgen :/ håper han ikke selger den før han kontakter meg igjen min ligger forøvrig ute til salgs nå: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=934092;Modified=1246269225 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Hvertfall mer enn nok motorkraft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 er nok ikke så kjapp men sikkert mer en sterk nok ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Den var jo kjempefin før fargebytte, nå ser den bare harry ut spør du meg. Nå skal det sies at jeg hater totone-lakk, og spesielt sort/hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 hehe.. smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 hehe.. smak og behag Sant det, dumt å hyle ut min mening når ingen spør, men er litt gretten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 det der skal jeg love deg kan bli morsom bil, på tørr asfalt også.. har sett hva en oppjustert 524td har gjort på asfalt med myke og feite dekk og automat, så da vil jeg omtrent ikke tenke på hvor kul denne sidelengs på tørt.. chip, 3" eksos, filter og oppjustering av turbo.. da har du morsom bil med syk lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 det der skal jeg love deg kan bli morsom bil, på tørr asfalt også.. har sett hva en oppjustert 524td har gjort på asfalt med myke og feite dekk og automat, så da vil jeg omtrent ikke tenke på hvor kul denne sidelengs på tørt..chip, 3" eksos, filter og oppjustering av turbo.. da har du morsom bil med syk lyd. Jøss, er plutselig E30 morsom bil nå? Hva har skjedd med oppførselen og innstillinga di fra ii går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 det der skal jeg love deg kan bli morsom bil, på tørr asfalt også.. har sett hva en oppjustert 524td har gjort på asfalt med myke og feite dekk og automat, så da vil jeg omtrent ikke tenke på hvor kul denne sidelengs på tørt..chip, 3" eksos, filter og oppjustering av turbo.. da har du morsom bil med syk lyd. Jøss, er plutselig E30 morsom bil nå? Hva har skjedd med oppførselen og innstillinga di fra ii går? hehe, det er jo turbodiesel og bakhjulstrekk. da er jeg solgt uansett hva det er... da klør det i fingrene mine når det gjelder modifiseringer! svartrøyk og hjulspinn.. for oss "harrybønder" er det bedre enn alt annet.. går uttallige modifiserte turbodiesler for tida i nærmiljøet... bensin-bilene ble solgt til fordel for trimma turbodiesler:) ikke en kjeft som har angret her.. en omega her dro fletta av en m3 e30, etter det kjører m3'n rolig overalt sånne episoder er priceless.. ikke akkurat noe man forventer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå