Gå til innhold

noen som kjenner til denne e30 324TD'n

dutten
 Share

Anbefalte innlegg

det der skal jeg love deg kan bli morsom bil, på tørr asfalt også.. har sett hva en oppjustert 524td har gjort på asfalt med myke og feite dekk og automat, så da vil jeg omtrent ikke tenke på hvor kul denne sidelengs på tørt..

chip, 3" eksos, filter og oppjustering av turbo.. da har du morsom bil med syk lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der skal jeg love deg kan bli morsom bil, på tørr asfalt også.. har sett hva en oppjustert 524td har gjort på asfalt med myke og feite dekk og automat, så da vil jeg omtrent ikke tenke på hvor kul denne sidelengs på tørt..

chip, 3" eksos, filter og oppjustering av turbo.. da har du morsom bil med syk lyd.

Jøss, er plutselig E30 morsom bil nå? Hva har skjedd med oppførselen og innstillinga di fra ii går? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er plutselig E30 morsom bil nå? Hva har skjedd med oppførselen og innstillinga di fra ii går? :lol:

hehe, det er jo turbodiesel og bakhjulstrekk.

da er jeg solgt uansett hva det er... da klør det i fingrene mine når det gjelder modifiseringer! :twisted: svartrøyk og hjulspinn.. for oss "harrybønder" er det bedre enn alt annet.. går uttallige modifiserte turbodiesler for tida i nærmiljøet... bensin-bilene ble solgt til fordel for trimma turbodiesler:) ikke en kjeft som har angret her.. en omega her dro fletta av en m3 e30, etter det kjører m3'n rolig overalt :lol: sånne episoder er priceless.. ikke akkurat noe man forventer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...