Gå til innhold

*

myrlas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Hei.

Håper allt ordner seg for deg, og at du får tilbake pengene. Et lite tips er og skjekke regnskapstall - seriøsitet og tilgjenglighet til et firma som skal tune motoren. Det kan være lettere og oppsøke en bedrift på butikkadresse med faste åpningstider, enn et firma basert på hjemme adresse. Når det er sagt - så er det godt og høre at omprogrammering ikke alltid er den beste løsningen.

Vi i Glassgutta AS leverer en digital "box" fra Speedhawk, som endrer parameterene digitalt, og er omprogrammer bare. Vi sitter på over 1800 forskjellige programmer til diesel motorer - et produkt som viser seg og være pålitelig og nøyaktig. Ikke uten grunn at PBC Auto v/Christer Halvorsen, GS Bildeler og KRB Trading er noen av våre forhandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg den frihet og sjekket regnskapstallene til Glassgutta og PBC auto som du nevner.

Et kort sammendrag:

Glassgutta: Stiftet des. 2009, Inntekt : 293000, årsresultat -1000

PBC Auto: Stiftet 2009, Inntekt: 1193000, årsresultat -541000

Hvordan skal jeg som kunde vurdere disse firmaene som seriøse basert på regnskapstallene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en interesant sak! Hvordan er utviklingen i saken din nå?

Har du bestemt deg for å tune bilen på nytt? I så fall, på hvilken måte? Er i min 2. mnd med en 530d nå, og prøver å finne ut av mylderet av tuningmuligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...