S. Gunstad Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 På en skala der 1 er utslitt og 10 er ny, hvor slitt er denna? Hva må jeg kjøpe når jeg skal bytte den? Treng jeg strammere eller noe sånt? Hva er den el-vifta som sitt forran radiatorn til? Trodde det egentlig bare var vifta bak jeg, den med den berykta viskose løsningen. Slår inn i blandt når bilen står stille på tomgang, termostat styrt. Den dure, så da begynner den vel å bli slitt? Og til slutt, bytta olje, men tror kanskje 5,75 liter ble litt mye? Ligg litt over maks når den har stått lenge, er det noe som bør fikses? Alle innspill motta med takk
ProjectE39 Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 På en skala der 1 er utslitt og 10 er ny, hvor slitt er denna? Hva må jeg kjøpe når jeg skal bytte den? Treng jeg strammere eller noe sånt? Hva er den el-vifta som sitt forran radiatorn til? Trodde det egentlig bare var vifta bak jeg, den med den berykta viskose løsningen. Slår inn i blandt når bilen står stille på tomgang, termostat styrt. Den dure, så da begynner den vel å bli slitt? Og til slutt, bytta olje, men tror kanskje 5,75 liter ble litt mye? Ligg litt over maks når den har stått lenge, er det noe som bør fikses? Alle innspill motta med takk Den reima kan ryke når som helst eller holde 1 år til, ingen som vet. Det er greia med multirib. Jeg jobber med kompressorer, bytter uten unntak reima når den ser slik ut. El-vifta er til AC'en. Viftemotoren begynner sikkert å bli slitt siden den bråker. Tapp av en skvett olje, om den er over maks så er det rett og slett for mye.
S. Gunstad Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 Tok av filteret i dag, og sugde ut litt olje. Kom greit under max da. Multireim kjøper jeg på gs før helga: Treng bare reima? Får lese litt i bentley boka, så finn jeg vell ut hvordan jeg får tredd den på/av.
Klinz Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Kontrollere stramme hjul og løpehjula når du har demontert. samt vann pumpa. Er ofte de er lyd i eit lager eller to der..
S. Gunstad Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 Hørt at noen av de hjula/lager ell hva det er kan skjære seg etterhvert ja Hvilke deler er det da snakk om? Greit å ha delene når jeg bytter, litt langt til gs fra der jeg skrur
Klinz Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 del 14 og 5. Men meiner de er noen oppbyggingsett der.Hør me GS dei veit de garantert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå