Hoem Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Jeg har jo en M60b40 preppet for kompressor i garasjen, manuellkasse og en god del godsaker i garasjen, kanskje jeg bør finne meg en e30 istedefor e34 ?
gkw89 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 høres ikke dumt ut det nei... søk på youtube: "e30 340i" da kommer det opp en film på litt over 6min med en grom bil =D
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Jeg har jo en M60b40 preppet for kompressor i garasjen, manuellkasse og en god del godsaker i garasjen, kanskje jeg bør finne meg en e30 istedefor e34 ? Finnes det noen tvil?
gkw89 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 WOHOOO!!! da har jeg fått det jeg har savna mest =D eller jeg har kjøpt meg en girkasse, så venter på å få den i posten.... skal visst sendes mandag/tirsdag håper jeg men trenger en giroverføring etterhvert OG no bilder
GeirAndre Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 søk på bmw 345i på youtube.. ordentlig gromtsaker..
gkw89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 idag har jeg årna meg bryter panel, også skal jeg rive ut "ekstra vekt" i morra, så koble litt el-nett til bryterne, så får vi se åssen det blir
Thunegutt Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Kult prosjekt Må komme deg til BMW treffet på våler i september istedet
gkw89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 hehe, takk =) hjelper på pågangsmotet dette... når er dette treffet da?
gkw89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 er det henn da a? har ikke hørt no om det treffet jeg
Rune B. Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Hei Hei! Takk for en trivelig prat poå Powerdrift i helga! Blir en ekte spinnemaskin denna doningen her tenker jeg Moment fra bunnen av er altid kjekt! Åaaen ligger du an tidsmessig nå? Rekker du å kjøre denne sesongen? PS! Fikk du tatt et bilde av køssa mi?
gkw89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Hei Hei!Takk for en trivelig prat poå Powerdrift i helga! Blir en ekte spinnemaskin denna doningen her tenker jeg Moment fra bunnen av er altid kjekt! Åaaen ligger du an tidsmessig nå? Rekker du å kjøre denne sesongen? PS! Fikk du tatt et bilde av køssa mi? hallois, hyggelig å skravle ja, kul bil... håper dette spinner hvertfall bra nok til å kunne hevde seg, hadde vært gøy.. tidsmessig så håper jeg den er kjørbar til ett av treffene i september, også melder jeg meg på powerdrift lisenskjøring til våren igjen.. har ikke no bilder i action, men tok noen stillestående, men har ikke de på data'n enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå