Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo en M60b40 preppet for kompressor i garasjen, manuellkasse og en god del godsaker i garasjen, kanskje jeg bør finne meg en e30 istedefor e34 ? :D

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

høres ikke dumt ut det nei...

søk på youtube: "e30 340i" da kommer det opp en film på litt over 6min med en grom bil =D

Skrevet
Jeg har jo en M60b40 preppet for kompressor i garasjen, manuellkasse og en god del godsaker i garasjen, kanskje jeg bør finne meg en e30 istedefor e34 ? :D

Finnes det noen tvil? :)

Skrevet

WOHOOO!!! da har jeg fått det jeg har savna mest =D

eller jeg har kjøpt meg en girkasse, så venter på å få den i posten.... skal visst sendes mandag/tirsdag håper jeg

men trenger en giroverføring etterhvert

OG no bilder :(

Skrevet

idag har jeg årna meg bryter panel, også skal jeg rive ut "ekstra vekt" i morra, så koble litt el-nett til bryterne, så får vi se åssen det blir

Skrevet

Hei Hei!

Takk for en trivelig prat poå Powerdrift i helga! Blir en ekte spinnemaskin denna doningen her tenker jeg :D Moment fra bunnen av er altid kjekt!

Åaaen ligger du an tidsmessig nå? Rekker du å kjøre denne sesongen?

PS! Fikk du tatt et bilde av køssa mi?

Skrevet
Hei Hei!

Takk for en trivelig prat poå Powerdrift i helga! Blir en ekte spinnemaskin denna doningen her tenker jeg :D Moment fra bunnen av er altid kjekt!

Åaaen ligger du an tidsmessig nå? Rekker du å kjøre denne sesongen?

PS! Fikk du tatt et bilde av køssa mi?

hallois, hyggelig å skravle ja, kul bil...

håper dette spinner hvertfall bra nok til å kunne hevde seg, hadde vært gøy..

tidsmessig så håper jeg den er kjørbar til ett av treffene i september, også melder jeg meg på powerdrift lisenskjøring til våren igjen..

har ikke no bilder i action, men tok noen stillestående, men har ikke de på data'n enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...