joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Gsp? De røde? Har bilder hvis du ikke tror på det.. Men nok ot i tråden hans nå
gkw89 Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Kan svare for GK det med panseret, innsuget butter hvertfall i panseret, vi kunne jo klart og pressa panseret nedtil, men da vil det ligge og gnikke og bli en stor "kul" der, så hvis man vil ha vanelig panser burde man kanskje spesiall lage noe rart for et ikke glassfiber pansere hadde nok ikke gått.. Men ser jo litt tøft ut med innsuget opp av panseret! eller bare senke traversen.. på de første bildene av panseret montert er spacer'ne på så det er trangt med de på også... bruker GSP røde motorputer...
gkw89 Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Hvordan ble "vinkelen" på mellomakslingen i forhold til motor/gir etter at du fjernet shims på traversen? står det på rett linje hele veien?Og tar motoren oppi panser hvis man ikke skjærer hull i panser? har ikke montert mellomakselen enda... men regner med at det blir som forrige motor'n omtrent, som var ganske bra linje
gkw89 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Fikk mail i dag om at jeg skal få plass ved Oslo Motorshow i Lillestrøm skummelt!
gkw89 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Fett!! Da må jeg komme og titte:D do it skulle visst stå ved en av inngangene
Muztang289 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Joachim, si fra når du drar, så joiner jeg..
gkw89 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 skal bli spennende å se om det er noen som liker bilen min der da, blandt alle de andre sinnsykt gromme bilene som står der
Muztang289 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Den vil bli likt! Bilen din drar nok fra MYE annet der inne..!
Testpiloten Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Fikk mail i dag om at jeg skal få plass ved Oslo Motorshow i Lillestrøm skummelt! Heisann, fikk plass ved entreen jeg også men får problemer med å komme meg nedover Lykke til da, blir helt sikkert kongehelg!
joachim sørlie Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Hvorfor kommer du deg ikke nedover??
Testpiloten Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Kommer meg nedover, men blir problemer å være der hele helgen. Måtte ha bilen der Torsdag kveld å til Søndag for utstillingen. Jeg har ikke mulighet til å være så lenge selv og å kjøre opp og ned 2 turer + leie av bil og henger så blir det litt vanskelig dessverre. Er ikke 100 % fornøyd med bilen enda heller så vil heller vise fram når jeg har fått bytta ut litt interiør osv.
gkw89 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 synd du ikke får med deg bilen da =( er jo stor messe, så er jo litt morro å få stå der =) jeg gleder meg ihvertfall
joachim sørlie Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 LATsabb.. på tide og få ræva i gir nå, ikke lenge til messe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå