Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kan svare for GK det med panseret, innsuget butter hvertfall i panseret, vi kunne jo klart og pressa panseret nedtil, men da vil det ligge og gnikke og bli en stor "kul" der, så hvis man vil ha vanelig panser burde man kanskje spesiall lage noe rart :) for et ikke glassfiber pansere hadde nok ikke gått.. Men ser jo litt tøft ut med innsuget opp av panseret!

eller bare senke traversen..

på de første bildene av panseret montert er spacer'ne på ;) så det er trangt med de på også... bruker GSP røde motorputer...

Skrevet
Hvordan ble "vinkelen" på mellomakslingen i forhold til motor/gir etter at du fjernet shims på traversen? står det på rett linje hele veien?

Og tar motoren oppi panser hvis man ikke skjærer hull i panser?

har ikke montert mellomakselen enda... men regner med at det blir som forrige motor'n omtrent, som var ganske bra linje ;)

Skrevet
Fikk mail i dag om at jeg skal få plass ved Oslo Motorshow i Lillestrøm :D skummelt! :P

Heisann, fikk plass ved entreen jeg også men får problemer med å komme meg nedover #-o

Lykke til da, blir helt sikkert kongehelg!

Skrevet

Kommer meg nedover, men blir problemer å være der hele helgen. Måtte ha bilen der Torsdag kveld å til Søndag for utstillingen. Jeg har ikke mulighet til å være så lenge selv og å kjøre opp og ned 2 turer + leie av bil og henger så blir det litt vanskelig dessverre. Er ikke 100 % fornøyd med bilen enda heller så vil heller vise fram når jeg har fått bytta ut litt interiør osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...