Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

her er det skilter faktisk... er eu-godkjent til november, så får vel se hva som skjer da...

godt noen liker det... for det gjør jeg å :P

Skrevet

Jeg har liksom helt glemt å trykke meg inn på denne tråden tidligere inntil nå, noe jeg angrer på nå! :) For her har vi med dyktige karer å gjøre ja! Mye av customarbeidet er rett og slett meget imponerende!

Liker dashbordløsning meget godt, noe sånn jeg har sett for meg selv på min egen :) Tårnarbeidet bak er veldig imponerende, og jeg regner med det går gjennom på lisensseringen opp mot driftingserien?

Eneste jeg må spørre deg om... hvorfor har du ikke flyttet tilbake hele motoren/torpedoveggen når du først skal ribbe den inni, og er så dyktig til å sveise + har moddet girkassetunellen så mye? Kan få _helt_ verst vektfordeling da!

Skrevet
Jeg har liksom helt glemt å trykke meg inn på denne tråden tidligere inntil nå, noe jeg angrer på nå! :) For her har vi med dyktige karer å gjøre ja! Mye av customarbeidet er rett og slett meget imponerende!

Liker dashbordløsning meget godt, noe sånn jeg har sett for meg selv på min egen :) Tårnarbeidet bak er veldig imponerende, og jeg regner med det går gjennom på lisensseringen opp mot driftingserien?

Eneste jeg må spørre deg om... hvorfor har du ikke flyttet tilbake hele motoren/torpedoveggen når du først skal ribbe den inni, og er så dyktig til å sveise + har moddet girkassetunellen så mye? Kan få _helt_ verst vektfordeling da!

Tusen takk for det, hjalp mye med det innlegget der =) vi er ikke så dyktige og erfarne, men vi prøver, er første gang vi gjør noe som helst på denne type arbeid, så er vel litt flaks, samt at alt er ikke helt 100% kanskje heller 90 iblant... men vi prøver ihvertfall da...

tror ikke tårnstaget bak skal flytte så mye på seg nei.. heheh, så håper gutta på powerdroft godkjenner dette =P da skal bilen brukes!! =D

hehe, visste noen ville lure på det, men motor og gir var egentlig no jeg bare skulle hive nedi og kjøre avgårde... men ettersom jeg fikk mer og mer dilla så tok jeg og bygde om litt og litt hele tiden, så får heller ta det igjen til neste vinter... da det evt, blir kompressor også...

Skrevet

fett prosjekt:) kunne tenkt meg et slikt prosjekt jeg og men har for masse andre prosjekter for tiden :P

men dere er flink!

Skrevet

Imponerende bygging gutter! Likte den tårnstiveren bak der. Blir morsomt å se deg drifte til sommeren og høre v8 vrælet synge på både skaugen og våler! :D Bare å spare opp til dekk nå da, for det kommer det til å gå mye av.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...