GeirAndre Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 var ikke der.. par kompiser som var å titta bare.. hørte han dreit seg loddrett ut.. så du fikk nok bare (Y) kreds av å sprute på han hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 ahh... daså.. kom på gardermoen 15-16(?) mai, den helga er det powerdrift sammen med ett streetmeet på kvelden =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 jah, kanskje det ja. aldri vært på noe powerdrift før, så er vel på tide kanskje:) streetmeet borte ved det lageret som det var i fjor ved jessheim der? burna der med 745 i fjor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 jah, kanskje det ja. aldri vært på noe powerdrift før, så er vel på tide kanskje:) streetmeet borte ved det lageret som det var i fjor ved jessheim der? burna der med 745 i fjor hehe ja, du burde ta turen dit, er både på lørdag og søndag, og streetmeet't er på lørdag kveld på parkeringa til "drifte-banen" (gardermoen raceway) ca 5 min unna det lageret du tenker på =) (xxl-bygget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Tøff bil:) Morro med V8;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 takk for det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Nå vurderes grombilen til salg, så om noen er intressert, ta kontakt for info evt spm på PM grunnen er at jeg ikke har no verksted å stå i lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 kjipt... ses vi til helga på gardemoen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 tror ikke jeg skal kjøre på gardermoen allikevel, heller spare bilen til Gatebil Våler, så jeg ihvertfall får en runde på skikkelig bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Morsomt å høre E30 med V8 Angående den steinsprutsaken, en ting er at han kansje ikke skulle stått så nærme en herjeplass, men du var vell kansje litt vell nærme du også.. Ser jo ut som en ganske så stor plass dere hadde å leke dere på.. Vært borti det problemet der selv en gang, ble ett helvetes styr etter vi hadde vært å leket oss på en stor parkeringsplass.. Bra det ikke ble noe mere styr for din del iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 det er morsomt å kjøre også og jeg digger lyden hehe... skal bli artig å dra på vålerbanen om ei ukes tid noen andre som skal?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Vet du hvordan det blir med bremsekraft-forsterker? Ser du har brukt pedalboks, men spør likevell jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 har ikke peiling på åssen det blir med BKK... blir trangt ihvertfall:P heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Noen bilder fra gatebil Våler... artig greier, men må ha ny radiator... denne blei for liten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå