gkw89 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 kanskje det er Omre service sin... e30 med m5-åtter'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 det var Omre service sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 åjaa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 vet ikke hva folk mener jeg, men det virka som mange der oppe var enig med meg... man parkerer ikke en bil man er redd for, rett ved en herjeplass, menmen... folk for mene hva dem vil=) Helt riktig! Det skal ikke være nødvendig at du faktisk må tenke for han audi-fyren, heller. Det bør han klare å skjønne sjøl hvis han er oppgående nok til å ferdes ute blant folk. Tøff lekebil med GROM lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Ser ut som jeg ikke rekker gatebil, rudskogen pga tollen på gardermoen må jo ha race-radiatoren min =/ får vel ta en tlf dit tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Du får ringe og mase på de, må jo rekke Gatebil med gromskuta di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Se til å skaff deg en brukt E28 535 radiator i en fei, den duger vel med vifte? Har du sjekka opp hvordan det er med E32 750 V12 radiator? Ser jo det står mange slike delebiler for salg, som garantert har en radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Dro på tollkontoret på gardermoen i går der blei det fortgang ja, så starter ombygging idag så får vi se åssen det går utover uka.... Den radiatoren var SVÆR til min lille bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Dro på tollkontoret på gardermoen i går der blei det fortgang ja, så starter ombygging idag så får vi se åssen det går utover uka....Den radiatoren var SVÆR til min lille bil.... Bilder, bilder, bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 sånn blir det seende ut etterhvert, må bare sveise og styre litt med no metall først =D tror det skal bli bra kjøling nå =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 FETT! =D Blir vel litt bedre kjøling nå jah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Haha, fyfaen for en radiator! Tror du får noen % økning i kjøleeffekt av den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 bedre med for stor enn for liten, kom jeg fram til... hehehe, så får håpe alt går bra nå skal begynne med å forsterke rammevanger osv i dag, tenkte jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Tror dette blir veldig bra, bare å holde oss oppdatert med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 har over 150 bilder her alt, så skal ikke slutte med det enda heheh, morro å se åssen det var før og underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå