gkw89 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 takk for det halbakken... hadde ikke tenkt på den siden engang jeg.. så bare at GS var en del dyrere enn veng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Koed er billigere ja, og har som regel meget god passform Har ikke fått noe derfra som ikke har passet, cheers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 takk for det halbakken... hadde ikke tenkt på den siden engang jeg.. så bare at GS var en del dyrere enn veng Null stress, penger spart vettu^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 hehe. penger spart er fint.. da kan jeg kjøpe andre ting også har en liste som jeg skal handle inn framover mot vårparten igjen... så må spare der jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Nye deler i hus 4stk enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Nice wheels Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 mangler dekk, men det kommer snart =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 feit jekk du hadde må jeg si hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 haha... nærmeste jeg fant... fra audi'n xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 hehe. penger spart er fint.. da kan jeg kjøpe andre ting også har en liste som jeg skal handle inn framover mot vårparten igjen... så må spare der jeg kan Hehe, ikke sant Greit å spare inn de kronene man kan, blir ofte litt flere utgifter uansett Ja, digga felga dine jeg også, passa bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Haha, hadde ikke turt å brukt den jekken der jeg, spesielt ikke på felger uten dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 de stakkars felgene kommer til å se ut etter en helg på rudskogen allikevel så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 under 3 uker igjen til jeg pakker sakene og stikker på gatebil, rudskogen noen andre som skal se, kjøre, feste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå