gkw89 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Du mangler en frontspoiler og grøftelyset leppa blei kasta av ryddegutten på jobben, når jeg hadde demontert for ombyggingen til radiatoren har du en i reserve? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Så deg på banen et par ganger, stilig denne bilen. Kjørte forbi deg flere ganger på gokart banen i en rød 2dr E30. Tøft gjort å stille i breisladden også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 heheh, takk for det... må jo ha bånn gass ihvertfall helt til det raser og litt til... 1 helga jeg kjører bilen ordentlig, så fornøyd! så deg cruise forbi jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Fett bilde Åssen gikk det i breisladden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 det gikk vel nærmest dårlig i forhold til sørlie, moen og alm osv men... hadde ikke trua på no annet heller så... jeg er fornøyd.. kjørte 2 ganger, så blei vi "amatørene" vinka av pga det var for mye folk og "lavt" nivå på showfaktoren menmen... fant en M5 V8 til 25laks nå, så faen, må jobbe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Er litt vanskelig å sammenligne seg med de gutta der, de er jo helt drøye!! Synd jeg ikke fikk dratt å sett deg, men vi får kjøre litt sammen på no vinterkjøring kanskje? Hadde vært fett ihvertfall Hehe show faktor ja... Må jo gi jernet og litt til, så wastegater og råder og alt spruter til helvete hvis man skal ha "show" der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 til vinter'n blir det dårlig med kjøring... skal bygge om bilen en del finni ny motor håper jeg og vært på GS og fått bra tilbud på div... hehehe skal kjøre en siste gang nå, 1 okt. så blir det slutt på det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Hvem arrangerer den 1okt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 vet ikke... bare blitt invitert sammen med en kompis.. han som styrer med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Jeg gleder meg!! og kan røpe at jeg muligens kjøper en annen motor snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Ligger en på finn til 19 laken. Men med lagerbank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Ligger en på finn til 19 laken. Men med lagerbank. så litt på den ja... men fant samme i sverige til 25k NOK, gått 131k km får ringe han på finn etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 til vinter'n blir det dårlig med kjøring... skal bygge om bilen en del finni ny motor håper jeg og vært på GS og fått bra tilbud på div... hehehe skal kjøre en siste gang nå, 1 okt. så blir det slutt på det å Oi oi! Nyy motor? Det er drøyt Er det banekjøring 1 okt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 til vinter'n blir det dårlig med kjøring... skal bygge om bilen en del finni ny motor håper jeg og vært på GS og fått bra tilbud på div... hehehe skal kjøre en siste gang nå, 1 okt. så blir det slutt på det å Oi oi! Nyy motor? Det er drøyt Er det banekjøring 1 okt eller? blir S-motor, høres bedre ut enn å bare ha en v8 740 motor... så... er banekjøring på rudskogen da ja... GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå