gkw89 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 hehhe... nice... er morro det ja... lærer jævlig mye av å plundre med sånne ting(ting som egentlig ikke passer) =P heheh så takk for det... må jobbe en del for å finansiere dette, så blir nok ikke motor før i januar, så innen det må jeg forske på delelister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Liker at du går for noe ikke alle er enige i Er tross alt din Tror dette blir helt værstEdit: Siden dere nevner det, er 21 jeg også godt å høre noen som har trua xD selv om man kun trur i kirka!! liker å vite helst hehehe 21 som gjelder hahah ohh, btw, mitt innlegg nr 1000 her på forumet nå gitt! dæven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Liker at du går for noe ikke alle er enige i Er tross alt din Tror dette blir helt værstEdit: Siden dere nevner det, er 21 jeg også godt å høre noen som har trua xD selv om man kun trur i kirka!! liker å vite helst hehehe 21 som gjelder hahah ohh, btw, mitt innlegg nr 1000 her på forumet nå gitt! dæven "Grattis" da endrer i samme slengen til at jeg Vet at dette blir værst Don't make me a liar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 hehhe... nice... er morro det ja... lærer jævlig mye av å plundre med sånne ting(ting som egentlig ikke passer) =P hehehså takk for det... må jobbe en del for å finansiere dette, så blir nok ikke motor før i januar, så innen det må jeg forske på delelister Ja, det lærer man utrolig mye av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Litt enig i det rakett sier, ville heller satset på S62. Har du banket veggen forresten, rakett? ja har banka litt i veggen ja. Men ikke veldig. Har maks 2cm klaring mellom termostathuset og frontramma. Så motoren står ikke noe spesielt langt bak. Men, gkw, når du sier du har turtallsperra opp slakteren i 4 gir og ikke røyk, da tror jeg enten du har hatt turtallsperra i andre gir og trodd det var fjerde, eller at det var vått Eller at motoren gikk i nødmodus på 3000 rpm? Uansett, si ifra når du vet om s62/s65 har ordentlige sylinderforinger eller om det er nicasil dritt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Litt enig i det rakett sier, ville heller satset på S62. Har du banket veggen forresten, rakett? ja har banka litt i veggen ja. Men ikke veldig. Har maks 2cm klaring mellom termostathuset og frontramma. Så motoren står ikke noe spesielt langt bak. Men, gkw, når du sier du har turtallsperra opp slakteren i 4 gir og ikke røyk, da tror jeg enten du har hatt turtallsperra i andre gir og trodd det var fjerde, eller at det var vått Eller at motoren gikk i nødmodus på 3000 rpm? Uansett, si ifra når du vet om s62/s65 har ordentlige sylinderforinger eller om det er nicasil dritt da. tru gjør jeg svært sjelden, men jeg vet at jeg drar igang i 2gir, og det er ikke mye jeg må kjøre før jeg finner 3, 4 og 5 gitt... men som sagt, høye tall på utv. gir hyppigere girskift, så derfor, men det tilsvarer ett vanlig 3gir ca.. som jeg nevnte tidligere leste på nettet at bmw slutta med nikasil i 1997, men jeg leste det i en artikkel om M62, så veit ikke om det var kun denne eller generelt motor fra da og til d.d. EDIT: S62 har i hvertfall alusil... og det er nevnt alusil i S65 artikkelen også, så da regner jeg med det.... S85 har kanskje det også? S65 er jo "samma" motor'n, bare med 2 syl mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Er ikke S62/M62/S65/S85 alle "coated" med alusil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Det er nikasil foringer i alle M52 motorene, og jeg tror også det er det i M54, så BMW slutta hvertfall ikke i 1997 med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Bare handle! http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ORS%3A1123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 regner med at det er alusil i de, siden det står om det i alle de motorene... men om de slutta i 97 blir nok kanskje bare noen få, om M52osv har nikasil... kristov: fant sånn motor i sverige til mindre penger, så da hadde det heller blitt dit... men takk for link da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Bare handle!http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ORS%3A1123 det var ikke ille pris! er det med girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 tipper det er kun motor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 tipper det er kun motor.... Står at det er komplett, men om det er komplett motor uten kasse er en annen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 fikk pris i sverige nå, med komplett motor og kasse, med eksosmanifold, og det er ca 100k SEK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 bare å fleske til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå