Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

gkw89
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med en amerikansk V8?

En LS2/3 med kam og litt smått har jo brått 500 hk.... Og det til under halve budsjettet ditt.

Holder meg til BMW orginal Teile :P heheh, skal jo ha alt annet rundt motor'n allikevel, så det er snakk om 30-40 000 ekstra bare, for noe som er så å si nytt... så hvorfor ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, toppfarta på min er 176 nå, og jeg banker turtallsperra opp slakter'n på 4. og det ryker minimalt!!! selv med forskjellige dekktyper... så litt mer friksjon hjelper nok på....

men nå spurte jeg jo ikke om hva dere synes om motorvalget egentlig da... og om 100k er mye, så okaii.. men for meg er det HELgromt... for jo egentlig ikke en supergrom turbomotor for 100k engang, så...

S62 har jeg sett i e30'r alt... så det blir nødløsning i så fall...

Må ikke høre på de [-X Gå for en S65 motor. Det blir overgromt :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, toppfarta på min er 176 nå, og jeg banker turtallsperra opp slakter'n på 4. og det ryker minimalt!!! selv med forskjellige dekktyper... så litt mer friksjon hjelper nok på....

men nå spurte jeg jo ikke om hva dere synes om motorvalget egentlig da... og om 100k er mye, så okaii.. men for meg er det HELgromt... for jo egentlig ikke en supergrom turbomotor for 100k engang, så...

S62 har jeg sett i e30'r alt... så det blir nødløsning i så fall...

Må ikke høre på de [-X Gå for en S65 motor. Det blir overgromt :clap:

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg begynt å demontere ut M60 og girkasse osv :P og har funnet ihvertfall litt som er ødelagt på motor'n :P lo godt da gitt :P

ca akkurat over der motorfestene er festa på blokka har det blitt inspeksjonsluker på begge sider :P og når jeg hadde pelt litt bortpå der, falt det plutselig en halv rådebunndel ut :D

men resten bortsett fra blokka er tilsalgs nå :D girkasse, M60 deler, m5 svinghjul, 2 clutchkit(ene er 5 mil gammal og den andre er flunka ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...