gkw89 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Hva med en amerikansk V8?En LS2/3 med kam og litt smått har jo brått 500 hk.... Og det til under halve budsjettet ditt. Holder meg til BMW orginal Teile heheh, skal jo ha alt annet rundt motor'n allikevel, så det er snakk om 30-40 000 ekstra bare, for noe som er så å si nytt... så hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Har også gjort en bra deal med Importech.no, her på forumet, om Adaptronic datasprut valget falt på det "store" sprutet deres, og heter E1280s og kan kjøre V8 fullsekvensielt, så ser fram til en bra sesong i 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Dette blir GROMT! Gleder meg! Hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 er det 5 trinns fra 530 du har? passer s62 m5 svinghjul og clutch på den kassen ? 5tr. fra E39 535i, clutch og svinghjul passer ja, da jeg har brukt det selv... du vet vel ikke om det passer på en e34 530 kasse? samme dim på inngående aksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 svinghjulet passer,og har to clutchsett liggernde, siden jeg måtte bygge om når jeg skulle ha 535kasse, så har to forskjellige lameller... så tror du skal kunne få det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 hmm, toppfarta på min er 176 nå, og jeg banker turtallsperra opp slakter'n på 4. og det ryker minimalt!!! selv med forskjellige dekktyper... så litt mer friksjon hjelper nok på....men nå spurte jeg jo ikke om hva dere synes om motorvalget egentlig da... og om 100k er mye, så okaii.. men for meg er det HELgromt... for jo egentlig ikke en supergrom turbomotor for 100k engang, så... S62 har jeg sett i e30'r alt... så det blir nødløsning i så fall... Må ikke høre på de Gå for en S65 motor. Det blir overgromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 hmm, toppfarta på min er 176 nå, og jeg banker turtallsperra opp slakter'n på 4. og det ryker minimalt!!! selv med forskjellige dekktyper... så litt mer friksjon hjelper nok på....men nå spurte jeg jo ikke om hva dere synes om motorvalget egentlig da... og om 100k er mye, så okaii.. men for meg er det HELgromt... for jo egentlig ikke en supergrom turbomotor for 100k engang, så... S62 har jeg sett i e30'r alt... så det blir nødløsning i så fall... Må ikke høre på de Gå for en S65 motor. Det blir overgromt +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 takk for det "bogen" og "thunegutt" har tatt valget for lenge siden alt jeg så håper på å rekke sesongen neste år... om ikke deler av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Deler lagt ut for salg, motor og gir osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 da har jeg begynt å demontere ut M60 og girkasse osv og har funnet ihvertfall litt som er ødelagt på motor'n lo godt da gitt ca akkurat over der motorfestene er festa på blokka har det blitt inspeksjonsluker på begge sider og når jeg hadde pelt litt bortpå der, falt det plutselig en halv rådebunndel ut men resten bortsett fra blokka er tilsalgs nå girkasse, M60 deler, m5 svinghjul, 2 clutchkit(ene er 5 mil gammal og den andre er flunka ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 ta noen bilder da man dette må vi se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 kommer til å plukke ut i morgen, og kanskje demontere bunnpanna og veiv... så skal jeg prøve å få tatt bilder og legge ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 hehe det må du gjøre! liker nye motor planene! gøy med folk som gjør noe nytt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Hvordan motor blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Yngve: S65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå