Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

gkw89
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde vært interresant å sett bilder ja.

S38n ligger spikra på 95 grader på rudskogen iallefall, har en 10-rader av ukjent merke.

hehe, ok :P

Jeg har nok vært oppe i ca 110-115 grader ifølge den litt uoriginale VDO måleren min, men jeg tror den viser riktig.

S38 som blir hardkjørt på rudskogen får jo fort litt oljetemp, spesiellt b38 som har underspyling også...

Men 110-120 grader er ikke noe særlig stress hvis man har litt god og ny olje, jeg slurver ikke med oljebytte ihvertfall!

Jeg har også en svær oljekjøler, men den kobler seg aldri på på gata. Termostaten åpner bare på banekjøring har jeg merka, for da er oljekjøleren glovarm, og aldri ellers.

95 grader er jo ingenting 8)

90-95 har jeg på vanlig kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært oppe i 105 grader på skogen, men liker at den holder seg under det. :)

Skifta olje 3 ganger i løpet av sommeren, det føler jeg også er det minste jeg kan gjøre..

På vanlig kjøring ligger min på ca samme som deg, virker som den kjøler like bra på hardkjøring. Er ikke ofte jeg tyner bilen 100% i flere runder, lar den alltid "roe" seg av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

har sikkert sakt det før men rått herje proskjekt du har ;) men lurer på en ting kan ikke se at du har noe bremsekraft forsterker ? bruker du kun sylinderen uten noen bremsekraft forsterker? kordan blir bremsene da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hadde vært interresant å sett bilder ja.

S38n ligger spikra på 95 grader på rudskogen iallefall, har en 10-rader av ukjent merke.

hehe, ok :P

Jeg har nok vært oppe i ca 110-115 grader ifølge den litt uoriginale VDO måleren min, men jeg tror den viser riktig.

S38 som blir hardkjørt på rudskogen får jo fort litt oljetemp, spesiellt b38 som har underspyling også...

Men 110-120 grader er ikke noe særlig stress hvis man har litt god og ny olje, jeg slurver ikke med oljebytte ihvertfall!

Jeg har også en svær oljekjøler, men den kobler seg aldri på på gata. Termostaten åpner bare på banekjøring har jeg merka, for da er oljekjøleren glovarm, og aldri ellers.

95 grader er jo ingenting 8)

90-95 har jeg på vanlig kjøring.

Oljetempen kommer jo an på hvor hardt du kjører. Jeg har hatt opptil 140 grader oljetemp på S38. Ikke noe stress det, men anbefales vel ikke... Instruksjonsboka til E34 M5 "godkjenner" oljetemp fra 80-130 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...