rakett Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Hadde vært interresant å sett bilder ja.S38n ligger spikra på 95 grader på rudskogen iallefall, har en 10-rader av ukjent merke. hehe, ok Jeg har nok vært oppe i ca 110-115 grader ifølge den litt uoriginale VDO måleren min, men jeg tror den viser riktig. S38 som blir hardkjørt på rudskogen får jo fort litt oljetemp, spesiellt b38 som har underspyling også... Men 110-120 grader er ikke noe særlig stress hvis man har litt god og ny olje, jeg slurver ikke med oljebytte ihvertfall! Jeg har også en svær oljekjøler, men den kobler seg aldri på på gata. Termostaten åpner bare på banekjøring har jeg merka, for da er oljekjøleren glovarm, og aldri ellers. 95 grader er jo ingenting 90-95 har jeg på vanlig kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Har vært oppe i 105 grader på skogen, men liker at den holder seg under det. Skifta olje 3 ganger i løpet av sommeren, det føler jeg også er det minste jeg kan gjøre.. På vanlig kjøring ligger min på ca samme som deg, virker som den kjøler like bra på hardkjøring. Er ikke ofte jeg tyner bilen 100% i flere runder, lar den alltid "roe" seg av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 du selger ikke denne vettu, selvom den andre bilen har også blitt grom så kan du ikke selge denne! kjøp deg motor når den tid er inne, den står jo fint inne nå, så gjør ikke noe om den er der litt til digger bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 har sikkert sakt det før men rått herje proskjekt du har men lurer på en ting kan ikke se at du har noe bremsekraft forsterker ? bruker du kun sylinderen uten noen bremsekraft forsterker? kordan blir bremsene da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Stille her om dagen ja må ha noen dyre deler også må jeg få lagt ut noen bilder av motor-vraket snart men har ikke no BKK nei, bare sylinder'n... men det blir vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 noen etterlengtede bilder av HERR motorras heheh enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 oi. jeg er imponert. Har stemplet kilt seg fast i sylinder eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 nei, de lå løst i bunnpanna når jeg demonterte oljepumpa satt som den skulle til og med trodde den også lå løst, er jo vanlig feil, men neida... like fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Å fyyyyy faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 ja det kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hadde vært interresant å sett bilder ja.S38n ligger spikra på 95 grader på rudskogen iallefall, har en 10-rader av ukjent merke. hehe, ok Jeg har nok vært oppe i ca 110-115 grader ifølge den litt uoriginale VDO måleren min, men jeg tror den viser riktig. S38 som blir hardkjørt på rudskogen får jo fort litt oljetemp, spesiellt b38 som har underspyling også... Men 110-120 grader er ikke noe særlig stress hvis man har litt god og ny olje, jeg slurver ikke med oljebytte ihvertfall! Jeg har også en svær oljekjøler, men den kobler seg aldri på på gata. Termostaten åpner bare på banekjøring har jeg merka, for da er oljekjøleren glovarm, og aldri ellers. 95 grader er jo ingenting 90-95 har jeg på vanlig kjøring. Oljetempen kommer jo an på hvor hardt du kjører. Jeg har hatt opptil 140 grader oljetemp på S38. Ikke noe stress det, men anbefales vel ikke... Instruksjonsboka til E34 M5 "godkjenner" oljetemp fra 80-130 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 artig greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Artig å se bilen på film gitt! Ser vel ikke tilfeldigvis E30n min i løpet av filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 kan ikke huske å ha sett den akkurat nå, er mye på dvd'n og har bare sett en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hehe, sikkert ikke. Men husker jeg ble filma rett oppi trynet når jeg sto i sandfella en gang der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå