gkw89 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 er mye plugg and play ja, men jeg har nok å gjøre for å få det som jeg vil for det henta e36 forstilling med tannstang igår, samt e36 bærearmer bak, så nå blir det 5-bolt i tillegg ja, fant ut at jeg ikke kan selge såååå mye arbeid, sånn uten videre, så da får jeg heller bygge videre! håper s62 blir som jeg håper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 hvorfor kjøpte du k-sport bremser til E30 når du skal ha E36 forstilling med 5 bolt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 hvorfor kjøpte du k-sport bremser til E30 når du skal ha E36 forstilling med 5 bolt? les på nytt, E30 M3 5x120 på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Tøff bil dette her,blir bra når den er ferdig,nå har jeg ikke lest alt men har du fått tak i S62? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Tøff bil dette her,blir bra når den er ferdig,nå har jeg ikke lest alt men har du fått tak i S62? har ikke det enda nei men fikk en PM om en tilsalgs rett etter jeg sa jeg skulle ha det, så får se hva tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Høres godt ut,lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 jo takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Da har jeg kommet over BILLIG M5 V8, motor og gir så på fredag stikker jeg å henter den! endelig!!!! skal sende hjernen til flashing, så forsvinner EWS-sperra og jeg mest sannsynlig kan bare koble opp motor og starte den, noen andre som har erfaringer/råd om hvor, om sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 WHØØØHHOOOOOOO :D nå blir det pokkern meg masse røyk!!!!! wohoooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 du får høyre me omre servie han har gjort de same ;=) men de veit du vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Spørs om pappa får låst opp garasjen det du, der motoren står Bare å la hjernen ligge igjen så kan jeg sende den ilag med min s54, vis det ikke haster får deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 du får høyre me omre servie han har gjort de same ;=) men de veit du vell han har sprut og vanos-blocker kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Spørs om pappa får låst opp garasjen det du, der motoren står Bare å la hjernen ligge igjen så kan jeg sende den ilag med min s54, vis det ikke haster får deg? han BBMW hadde prata med far din, skulle møte han i haugesund kl 12 på fredag.. ja da gjør jeg det =) men er det alt som skal til for å starte opp? GS mente at det måtte mye mer til men jeg tror også det er bare å fjærne spærra også vips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Å vips, så går den garr i nød modus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Å vips, så går den garr i nød modus. hmm, ikke vet jeg, men er noen kontakter jeg vet om, som skal gjøre det, har funka flere ganger har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå