bbmw Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Lykke til med V8 Brøølern er det din han har kjøpt? Jepp! Eg har fått S50B30 i huset. Blir godkjenning no (og sikkert litt pustehjelp )
gkw89 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Lykke til med V8 Brøølern er det din han har kjøpt? Jess. Hørte dere hadde vert å henta motoren i dag. Gidde du hjernen til pappsen min eller hva skjer? Hadde jeg vist det før at dere skulle kjøre helt fra oslo får å hente motoren kunne dere jo tatt med en s54 til meg i samme sleng jeg har ihvertfall ikke hjernen, så stoler på dere ordner dette synd du ikke sa i fra om det da hadde ikke gjort no det, for min del... men men TAKK!!!! for seriøs og hyggelig handel hittil, til BBMW! turen hjem til oslo gikk knirkefritt, jeg er helt utslitt etter 9 timer søvn på 3 dager pga underbevistheten om grom motor slo til... så tror jeg skal legge meg nå straks... motor og gir er i garasjen, og jeg begynner å modde allerede i morgen bilder kommer!
gkw89 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Da har det skjedd ting her å gitt... motoren er prøvemontert, fronten kappet av blant annet 6tr. man. kasse =) Stolt eier inni innsuget gromt ihvertfall Demontert fanger og frontplate Kappet vekk resten av fronten til fordel for at jeg skal lage skrudd frontstykke Spacet ned traversen... 20mm spacer Testmontering.... Noen som tror dette vil funke da? =D det tror(vet vel egentlig) jeg!!!
oxygaxe Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Nå er jeg ikke misunnelig på noe vis Ser rått ut dette.
Kristian H. Foss Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Faen dette blir bra! S62 er knallsterke motorer, har sitti på med orginal E39 M5 på Våler, kjørte i fra E46 M3 i svinger og på langstrekka. Holdt også godt følge med en E90 4dr med S65. Dette var riktignok med en rimelig erfaren sjåfør, men denne motoren imponerte meg meget. Blir gromt i E30!
Mjørgen Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Off så rå motor i e30! Men ka ligg en sånn motor på i pris fortia? og e d mulig og kjøre den på original motorstyring eller e d bære og kjøpe datasprut med en gang? Mvh Jørgen:)
M3 Yngve Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Vidar Jødal har rasa 2 sånne motorer på Våler 2 år på rad. En annen jeg kjenner rasa på vei hjem fra Tyskland. Så er vel bare Endre og Martin sin som holder herjing på bane enda. Limmet sine, har altid hatt foringer i stedet for den alu sil syl vegge tinga. Er der mye problemet ligger + råde lagra, som alle BMWs motorer. Får håpe du har fått en god motor da.
M3 Yngve Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 gjenstår å se åssen det går jeg har trua Helt klart, har trua på disse jeg også. Vet at Limmet kjører tørrsump, men Omre service har bare blokka de olje motorene på siden, mener jeg.
gkw89 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 aha, tørrsump skjønner jeg ikke egentlig, så tror alt blir org her.. men gjenstår å finne ut av noen kontakter og noen slanger før jeg er helt sikker på hvor alt skal
Jørgen-A Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Vidar Jødal har rasa 2 sånne motorer på Våler 2 år på rad. En annen jeg kjenner rasa på vei hjem fra Tyskland. Så er vel bare Endre og Martin sin som holder herjing på bane enda. Limmet sine, har altid hatt foringer i stedet for den alu sil syl vegge tinga. Er der mye problemet ligger + råde lagra, som alle BMWs motorer. Får håpe du har fått en god motor da. har vidar jødal kjørt med s62? trodde han bare dreiv og sprengte s14 jeg.
gkw89 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Vidar Jødal har rasa 2 sånne motorer på Våler 2 år på rad. En annen jeg kjenner rasa på vei hjem fra Tyskland. Så er vel bare Endre og Martin sin som holder herjing på bane enda. Limmet sine, har altid hatt foringer i stedet for den alu sil syl vegge tinga. Er der mye problemet ligger + råde lagra, som alle BMWs motorer. Får håpe du har fått en god motor da. har vidar jødal kjørt med s62? trodde han bare dreiv og sprengte s14 jeg. + 1
MonsterM3 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Vidar Jødal har rasa 2 sånne motorer på Våler 2 år på rad. En annen jeg kjenner rasa på vei hjem fra Tyskland. Så er vel bare Endre og Martin sin som holder herjing på bane enda. Limmet sine, har altid hatt foringer i stedet for den alu sil syl vegge tinga. Er der mye problemet ligger + råde lagra, som alle BMWs motorer. Får håpe du har fått en god motor da. har vidar jødal kjørt med s62? trodde han bare dreiv og sprengte s14 jeg. Det er helt riktig, aldri hatt s62 i sin m3 han. kun kjørt med sur s14 som raser hvert år, kjører s14 fortsatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå