gkw89 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Den motoren gjorde seg oppi motorromet ditt! Synes den var mye finere enn M60'n Skal få viderebringet hjernen til Leif Harald så snart han kommer seg hjem offshore det blei flott det ja! M60 er jo moped i forhold... men svinghjulsføler, fulgte ikke det med? =) Du har fått alt eg fikk med. Det mangler en slik altså? Eg flytter ut av leiligheten i løpet av uken, om eg finner noe i boden skal eg sende det i posten. skal lete igjennom engang til jeg =)
Thunegutt Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Du kan bruke en helt vanlig ekstern btr. Normalt så blir det ene innløpet blokkert på disse. Men på din motor så bruker du alle tre. En fram til regulatoren (trykk fra tank) feks vs, den fortsetter ut på feks hs og går videre til fuelrailen. Retur er i bunn på btr. Verre er det ikke
andrem3 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 om man følger rørene til det T-stykke, så sitter de under dysene da og ett annet rør går opp til fuelrail'n Mulig jeg misforstår deg. Men slik er det på min motor
andrem3 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Du kan bruke en helt vanlig ekstern btr. Normalt så blir det ene innløpet blokkert på disse. Men på din motor så bruker du alle tre. En fram til regulatoren (trykk fra tank) feks vs, den fortsetter ut på feks hs og går videre til fuelrailen. Retur er i bunn på btr. Verre er det ikke Det er også mulig
gkw89 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 om man følger rørene til det T-stykke, så sitter de under dysene da og ett annet rør går opp til fuelrail'n Mulig jeg misforstår deg. Men slik er det på min motor er sånn her å, men der dysene er montert, altså på innsuget er det vel, så går det ett rør, under dysene på hver side av "V" og bak til ett tstykke, mulig det bare er no helt annet og at det kun er TUR på bensina
Trond.S Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Visst du tenker på gummislangene som møtes i et t-stykke rett innsugsboksen går de inn på en vaacum-rail på hver spjeldhusrekkene og er til vaacum til bremsekraftforsterkeren din. Visst du ikke bruker orginal bensinfiler/regulator må du gjøre som Thunepojk sier med ekstern btr.
gkw89 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 aha... da er det nok det vaacum greiene sikkert =) blir vel ekstern BTR sikkert da
gkw89 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 kjente jeg fikk angst for åssen jeg skal løse bensintilførselen jeg nå er kanskje ikke så ille allikevel GS Performance
gkw89 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 tja, ikke veit jeg, men på bildet på GS er målene tatt med den retningen der opp, samt at det passa best sånn i forhold til andre ting
thorbis Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 hmm jaja. ville nok satt dem andre veien jeg, men samma det. har alu jeg
Morty999 Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 ikke noe problem med bensinsystemet bare å sette ett t-stykke på slangen fra pumpa, og en bort til fuel railen og den andre bort til BTR og retur igjen der... Orginalt slik..
gkw89 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Kjøpte inn litt framskjem-pynt hahahah 2.5" V-Band til eksos'n GSP kasseputer Nytt "treff-telt" 6x3m med 4 vegger inkl. en dør på kortsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå