///MPower Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 ser ut som det blir en ristemaskin med de foringene hehe, hadde samme greiene på m5en og den ristet noe voldsomt i karossen, tok vekk motorputene og den hetten på girkasse feste så ble det levelig igjen, men smak og behag selvfølgelig
gkw89 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 litt av sjarmen når det rister, hadde hockeypuck på den forrige motor'n og det plaga meg svært lite
Thunegutt Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Samme motorputene som jeg har. De virket akkurat passe stive. Kan ikke være slappere enn det. Ser du har snudd di opp-ned. Jeg sveiset om traversen min, for å få de til å passe. Men det går nok fint som du har de også. Så bare litt merkelig ut hehe
joachim sørlie Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 steike, kommer seg dette her! jeg må komme bort før jeg drar på ferie igjen, best du er hjemme denne uka!!
E30_Dale Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Ja ser veldig bra ut dette her.... Morro med S62. Må få oppstarts film nå snart:-)
gkw89 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 er hjemme jeg =) venter på hjernen fra koding i tyskland, så da får jeg gjort ferdig alt annet først =) så når hjernen kommer, er det bare å plugge i og kjøre av gårde
gkw89 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Tenkte å kappe ut ett hull i panseret som dette jeg da Begynner å ligne på hel bil igjen nå da skrudd front tar form... ///M-blem trimming! hahaha
Bogen. Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Gleder meg til oppstart her Vet du når du får igjen hjernen? Hvor mye må du ut med for omprogrammeringen?
gkw89 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 gleder meg jeg å... er ikke sikker på når jeg får den igjen, for forrige eier av motor'n skulle ordne det, og der de bor, jobbes det offshore så og mener det var rundt 3500,- pluss frakt...
gkw89 Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 fått på plass kasse og motor på riktige plasser nå, og begynt på eksos'n =) håper å få gjort litt i helga som trøst for at jeg ikke er på rudskogen med bilen!
LarsBMW Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Lest gjennom hele tråden nå. Kjempe morro å se slik iver og pågangsmot! Stå på videre. Morsom løsning på dashbordet også.
gkw89 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 da har du lest litt! det skal du ha litt for du å men takk =) står på som faen jeg, kommer ett nytt bilde av fronten nå snart tenker jeg
gkw89 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Noen som drar på gatebil og andre som lager bil hehehe Fått festa frontplata og cooler'n til ramma og prøvemontert, sitter som støpt!
gkw89 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 div updates måtte ha noe stickers på gatebil Grenrør på høyre side med V-band er ferdig all klaring er god klaring har bytta ut pinnebolter med vanlig bolter nå så samme her også gitt var en drøm å ta grenrøret inn og ut nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå