joachim sørlie Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 se og få den ferdig nå da! pokkern heller!
gkw89 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 jada jada har ikke dårlig tid, da blir det fort slurv og hurtigløsninger =(
jarmund e30m3-v8 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Bra innsats men de orginale grenrøra er søppel og en skikkelig brems men de funker selvfølgelig,men det midt røret ditt ser ut til å bli en skikkelig propp når eksos fra to sylinder rekker skal møtes i det sugerøret der. min anbefaling er å legge opp ett til bakover paralellt med det på midten. lykke til videre. Jarmund Indrelid - In Consulting.
gkw89 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Bra innsats men de orginale grenrøra er søppel og en skikkelig brems men de funker selvfølgelig,men det midt røret ditt ser ut til å bli en skikkelig propp når eksos fra to sylinder rekker skal møtes i det sugerøret der. min anbefaling er å legge opp ett til bakover paralellt med det på midten. lykke til videre. Jarmund Indrelid - In Consulting. lot merke til at det er samme grenrør som på M60B40, så det stussa jeg litt på... men jeg har ikke no biter til å lage nye, så får heller få tak i M5 performance grenrør med tiden, de har visst på GS... ang det røret bakover så kan det hende det blir lagt dobbelt, det er derfor jeg gikk ned til 2,5" for da blir det bedre bakkeklaring... men takk for all kommentar, alt hjelper på... og du har jo drivi litt selv, så regner med at ingen sier deg imot
Frans2k Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Kjøp grenrørene mine da Vet ihvertfall att de ikke er noe brems!
gkw89 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 jasså, skal du ha turbo-grenrør du nå da? men hvor mye skal du ha da? bilde?
gkw89 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 endelig fått litt framgang, lånte noen store nok hjul, og fikk satt bilen på bakken og sjekket klaringer 3cm unger travers'n, så tror nok travers-spacer'ne blir tatt av, for da kan jeg senke hele bilen 2 cm til ikke det beste bilde men
Frans2k Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 viewtopic.php?f=14&t=197564 Skal få dem for 3000,- Skal bygge turbogrenrør nå ja!
gkw89 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=197564Skal få dem for 3000,- Skal bygge turbogrenrør nå ja! se der ja.... åssen ville de passa med rattaksel'n min a? men de så veldig brukbare ut skal tenke på det
Frans2k Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Jeg vet nesten ikke hvordan dem passer i din jeg nei, men småe ombygginger er jo ikke vanskelig! Utrolig mange timer jobb for å lage dem, var jo plana min å bruke de opp igjen på s62, men blir m60 turbo
Mjørgen Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Hei.. Er litt på tanken om å kjøpe meg en m5 v8 som muligens skal i min e12.. Hva skal til for og få startet den? Må man ha data sprut eller går d ann og om programere hjernen?
gkw89 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Jeg vet nesten ikke hvordan dem passer i din jeg nei, men småe ombygginger er jo ikke vanskelig! Utrolig mange timer jobb for å lage dem, var jo plana min å bruke de opp igjen på s62, men blir m60 turbo tviler ikke på timene nei så veldig bra ut på bilder ihvertfall
gkw89 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Hei.. Er litt på tanken om å kjøpe meg en m5 v8 som muligens skal i min e12.. Hva skal til for og få startet den? Må man ha data sprut eller går d ann og om programere hjernen? vanos-styrende sprut, vanos blocker kit og ett eller annet sprut, eller sende org.hjernen til flashing og reprog. i tyskland... om ikke noen andre nærmere gjør sånt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå