Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jævli Tøfft prosjekt.. 8)

skal lage en lignende avtagbar front på min også, men med m3 evo frontfanger:)

takk =)

såpass ja... det blir nok kult! må du ha m3 skjermer også da eller? jeg vurderer å kline på m3 skjermer foran og bak, så jeg kan få bilen enda lavere :P

Er en replica glassfiberfanger og på bildene ser det ut til at en er laget til vanlig e30, men m3 skjermer hadde vert fint ja..

ser jo sinnsykt mye fetere ut.

Skrevet
M3 skjermer bak? Har ikke du et par dører for mye til det? :)

hehe, jo ;) men de blir i stål, så da kan man jo jobbe litt med de og bilen, så passer de =D

Skrevet

dro en tur bort til gk i dag etter skolen, starta vell egentlig med og sjekke " sjekk lista " og var faktisk ikke så mye som stod igjen der gitt.. så fikk vi gjort en hel god del i dag, jeg borra litt hull i fronten, gk slipte ned sveisene på den super fine skruddefronten, som faktisk er utrolig bra laga, passer helt perfekt, og den nye vifte løsninga blir prima! tror den kommer til og funke knall bra! fikk også lagd en og en halv filter boks, de kommer til og sitte på hver side rett bak frontplata, så all luften kommer inn til filteret som blir i en tett boks! den ene boksen ble helt prefekt, akkurat som planlagt, skal bare si, det var ikke mye lett.. måtte til og med bruke pytagoras elle hva det nå heter for og regne ut alle sidene da ingenting er likt på den.. tok en god stund, men til slutt ble resultatet verdt all strevet, brukte vell noe timer tenker jeg.. :) så er nok ikke så mye igjen før denne er klar, gleder meg som en liten unge til og høre denne!! :D

det var vell alt vi gjorde i dag, skjer ting hver dag i garasjen hans, snakker om pågangsmot, bare jeg hadde hatt det samma på min.. misunner deg på den bite gitt ;)

legger ut noen teaser bilder!

nkyh8tugsp2a5g60pg31.jpg

kuz42ojoif7ovy5pmyik.jpg

ejuu1nk88gz8izo5bqm0.jpg

Skrevet

her jobbes det ja! ikke no hvilehjem å komme på besøk hos meg :D takk til alle som hjelper til!!!

er ikke lenge igjen nå nei!!! :D :D :D :D

Skrevet

ser bra ut, men blir ikke no lettvekter detta hehe. alt er overdim og velsådet ser jeg :P blir morro og se oppstart med omprogramert hjerne da. btw litt harry frontplate om jeg må si det glenn :P hehe

Skrevet
ser bra ut, men blir ikke no lettvekter detta hehe. alt er overdim og velsådet ser jeg :P blir morro og se oppstart med omprogramert hjerne da. btw litt harry frontplate om jeg må si det glenn :P hehe

hehe, nei, blir nok ikke no i den retningen :P men det får gå ;) flytter motor'n lenger bak neste år...

blir spennende å se ja... får den kanskje om en ukes tid =)

hahah, synes "vanlig" hull blei så kjedelig, så måtte finne på no.... hver sin smak så :P men trenger feedback på alt uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...