VegarVS Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 liker prosjektet ditt bare mere å mere! blir du å se på rudskogen i september da?
thorbis Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 hehe ja send meg en pm på face eller no når du har fått den a. intrisant og se hva info osv som følger med. fjerna du lmm eller droppa du det? husker ikke hva du sa sist jeg.
gkw89 Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 liker prosjektet ditt bare mere å mere! blir du å se på rudskogen i september da? takk takk =) hyggelig å høre... tror jeg akkurat ikke rekker det gitt men satser på å rekke ett treff helga etter hehe ja send meg en pm på face eller no når du har fått den a. intrisant og se hva info osv som følger med. fjerna du lmm eller droppa du det? husker ikke hva du sa sist jeg. det er greit det fjerna lmm og skulle få hjernen chippa opp litt på effekten i samme slengen
Bjørn Kjetil Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Får vell slenge meg med her jeg da Blir det ikke noe gatebil treff på rudskogen på deg?
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Sånn tenkte jeg meg at jeg ville ha det grovt sett Begynt smått å kappe i panseret, SKUMMELT vil IKKE ta for mye xD Min trofaste medhjelper får lov å pusse kantene grovt nok Og slik blei det litt slip og lakk så er det ferdig The new front is near! Finally E30 M5V8 vs E30 320i
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Får vell slenge meg med her jeg da Blir det ikke noe gatebil treff på rudskogen på deg? bedre sent enn aldri hehehe blir nok ikke det... regner med dokka gatebil helga etter om alt går på stell
Bjørn Kjetil Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Får vell slenge meg med her jeg da Blir det ikke noe gatebil treff på rudskogen på deg? bedre sent enn aldri hehehe blir nok ikke det... regner med dokka gatebil helga etter om alt går på stell Aha Litt teit den banen der egentlig med tanke på kjøling, er ikke noen lang strekninger for og si det sånn Da tror jeg jaggu jeg må ta turen dit jeg også
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 hehe, godt man har mye kjøling og race-termostat
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Husk film er det noe som er sikkert så er det dokumenteringa!!
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 FÆÆN Kenneth, kommer seg nu, væ? hahahah, det skal jeg love rei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå