Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir bra det her nå :) får komme bort en dag igjen nu og innspisere litt :)

Det anbefales B-)

Tenkte å hive inn motor og gir for siste gang idag eller no :-)

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
for siste gang? ;) haha! ringer deg etterpå, håper det ikke regner for da må du ut og kjøre :D

Haha... håper det blir siste gang på en stund ihvertfall :-P

Hørte no om bra vær etterpå jeg... så vi får se

Skrevet
Dette er vel noe av det råeste her inne! :D

Blir moro å se denne ferdig og i aksjon.

Takk... finnes mye som er råere her inne da... er jo bare 400/500hk/nm... det er jo småtteri i forhold til mye annet.. men jeg er 22 år og synes det er en god start i hvertfall :-)

følg med utover... mye planer i vinter for oc skille meg enda mer ut i e30-kategorien :-D

Skrevet
har koblingskjema, så kan titte på det og se hvilke farger det er på ledningene, men tror ikke jeg har noen til overs på ledningsnettet mitt..

håper alt mitt er kobla opp når jeg får hjernen også, så det bare er å fyre opp =D må jobbe som f... framover ihvertfall =)

Hadde vært flott hvis du kunne gjort det.

Skrevet

har fått montert, motor, gir, manifold og div småtteri for siste gang før kjøring nå, så mangler bare ett par ting, så er det tut og kjør om motor'n starter =D

men sliter med å koble opp den jævla el.gass'n.... noen innspill... i følge autodata så er det ikke samme farger på ledningsnettet, som det er på motor'n min i forhold til elgass-pedalen.... så veit ikke helt hva jeg skal finne på der :P må sende mail til tyskland eller få en gluping til å komme innom!!

Skrevet

Turner eller en av de andre butikkene har ombyggongskit til s54 hvertfall. Har du sjekket om de har til din?

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...