Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ble det du kjøpte svinghjul ifra 4 litern da eller?

Har selv kjørt med 4 litern og med manuell kasse ifra 3 litern(5 trinns)

er iallefall annet svinghjul og clutch,altså annen diameter på lamellen.

Skrevet

trenger en del andre ting, før oppgraderinger :P heheh, men til slutt skal jeg sitte igjen med en E30 M3 med M5 V8 i.... no matter what :P en dag.... hehehe

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei. Ser jo veldig bra ut, faktisk tenkt å kjøpe meg e39 540 fra sverige, så flytte over til faceliften min. Hvordan er det å bruke understellet fra e39?

Så har jeg et spørsmål om hvordan det blir med bremsekraft forsterkeren? Ser at du ikke får plass til den med tanke på at motoren er så brei..

Christian :D

Skrevet

tror ikke en eneste ting fra e39 understellet er likt :P hva med e30 m3 understell?

blir hydraulisk, fra M30 motor-type, eller pedalboks

• 2 weeks later...
Skrevet

liten oppdatering med hva som skjer om dagen:

-Malt nytt gulv i garasjen, ett strøk med epoxy, men skal nok ta ett til en dag... hehe

-Hjulpet en kompis med han sin e30, den blei oppgradert fra 316i til 335i, så har tatt litt tid..

-Nye deler kommer kanskje til uka, da i form av diff stikkaksler og mellomaksel...

-Lurer på åssen radiator jeg skal bruke, trangt mellom rammevangen til at jeg kan bruke e38 740i raddis, hmm, kappe bort?? :P heheh

-Kjøpt meg gule lamper fra GS, er visst orginal vare, så F.T.P hvis jeg blir stoppa, men sliter litt med å få montert de, så kanskje jeg lager meg ny lampeplate :P heheh

qbmvzy12pzt68h3zdgor.jpg

vdfodtmv8zydx0mz6ffy.jpg

16334_343624565105_786220105_9895598_6276795_n.jpg

slike lamper som under her

vidar2.jpg

Skrevet

Har i dag kjøpt 4 kvadratmeter med 0.9mm karosseriplater, som jeg skal lage tunnell med bryterpanel over, modifisere panser og mulig jeg skal lage E46 M3 GTR sider på bilen, i form av bredding, men ikke sååå mye...

hmm, må tenke litt på den siste men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...