jorg1s1 Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Hør med Limmet? Han pleier å være behjelpelig
gkw89 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 i know, snakka litt med han i sta om ECU, så får spørre om dette også tror jeg
Bimmer327tic Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Fargene stemmer nok overens, men det er forskjellige farger på el.gass enheten og videre fra kontakten på den som går til hjernen. På el.gassen har du: rosa, grønn, grå, hvit, gul og brun. Videre fra kontakten på den har du: hvit, hvit/grønn, gul/grønn, gul, brun, brun/grønn. Når du skal koble dette sammen så er: Hvit=Hvit/Grønn, Grå=Hvit, Rosa=Gul, Grønn=Gul/Grønn, Brun=Brun/Grønn, Gul=Brun Håper dette ga noen mening
gkw89 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 hmm, takk... skal se litt på dette... men er ikke no kontakt fra motor'n og ned til gass, som jeg kan finne ihvertfall... eneste er den hvite, hvor tenning, start-innslag, temp, trykk osv går... de fire andre skal vel inn i hjernen...
gkw89 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 http://www.autodata-online.net/ThinClie ... /36018.jpg B138 er gasspedalstillingsføler B147 I oh B147II er gasspjeldstillingsføler
Bimmer327tic Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Ser den el.gass saken din slik ut: Hvilke farger har du på ledningene på den? Akkurat under der så ledningen er på bildet har jeg en kontakt på min. Der forandrer ledningene farge før de går videre, og de stemmer overens med de du fant frem på autodata..
gkw89 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 ahaa... det er helt likt... men hvor henn på motorledningsnettet skal jeg koble meg inn... det er det jeg sliter med fra den kontakta som "er" på det bildet der og fram til gassspjeldmotor'n
Bimmer327tic Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Det står jo her hvordan det skal gjøres: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01810.htm De 6 ledningene skal inn på det nye stikket inn i hjernen. Verre er det ikke. Kan du ikke tysk så er google translate en mulighet
gkw89 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 ahaa... da skal jeg oversette litt takk da
gkw89 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 tror jaggu jeg skjønte hva jeg må nå så må på GS og få tak i disse kontaktene
gkw89 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Skrevet September 17, 2011 Fikk levert mellomaksel til omsveising igår, samt bestilt pedalboks med alt tilbehør, og tror jeg har kontroll på når hjernen kommer tilbake.. norske tollen er sære visstnok... men utover det, kan det hende det blir startup/testdrive til neste helg men da må alt gå på SKINNER til uka blir spennende!! ihvertfall å se alt jeg har glemt
bbmw Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Nå er det vel ikke lenge før det smeller? Gleder meg til film materiale!!!
gkw89 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Henta hjernen i dag så er ikke mye jobb igjen nå nei! tror jaggu mellomakselen er ferdig også, men fant en sprekk i oljefilterhuset, så leverte det på sveising.. men burde være ferdig nå det å... skal ta en ringerunde i morgen så innen helga håper jeg på at det smeller!
StigRS Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Veldig morsomt å spennende prosjekt du har her Regner med man ser dekk-røyken i hele nittedal når du tar første prøveturn med kjerra! Kjørte forresten etter deg fra hellerudsletta til esson med en sliten rød sierra i fjor vinter og må si jeg ble imponert over satsinga di med audi'n
gkw89 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 takk takk det blir nok røykutvikling på første testtur ja hehheheh det var deg det altså hehhe, hadde begynt å få kontroll på quattro-sladding der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå