Gå til innhold

E30 350i M5V8 "racerbil" noen som vil kjøpe? SOLGT...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe regna med det ja!

Så ut som du hadde taket på bilen ja :) Lurte fælt på hva det var som tok meg igjen så slakka av litegrann, når du passerte meg kjørte jeg det sierran var god for men var vrient å henge på gitt...

• Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

første quattro-vinter da :P så litt uvant at det drar/styrer foran :P men jeg husker deg og bilen din ;) hadde piska bilen heeeele den kvelden :P

Skrevet

Fikk henta mellomakselen i dag også =)

så hadde jeg tenkt til å starte da, men oljefilterhuset var ikke ferdig sveisa enda pga sykdom hos det firmaet, så da blir det utsatt igjen... men jeg kobla til alt, og nappa på starter'n uten tenning på, og det gikk rundt ihvertfall :D

Skrevet

Dette blir bra! :) Blir moro og se denne piskes rundt på våler til våren :D

Btw, er det skilt på bilen? Alltid moro å kunne leke seg litt utafor banen også :)

Skrevet

Dette blir bra! :) Blir moro og se denne piskes rundt på våler til våren :D

Btw, er det skilt på bilen? Alltid moro å kunne leke seg litt utafor banen også :)

Skrevet

Hehe, liker å høre! :)

Spare på skilta da inntil du har tatt en tur på ringen ;)

Skal dit med E30'n neste år, så bare å slenge seg på!

Skrevet

Hvordan ble "vinkelen" på mellomakslingen i forhold til motor/gir etter at du fjernet shims på traversen? står det på rett linje hele veien?

Og tar motoren oppi panser hvis man ikke skjærer hull i panser?

Skrevet

Kan svare for GK det med panseret, innsuget butter hvertfall i panseret, vi kunne jo klart og pressa panseret nedtil, men da vil det ligge og gnikke og bli en stor "kul" der, så hvis man vil ha vanelig panser burde man kanskje spesiall lage noe rart :) for et ikke glassfiber pansere hadde nok ikke gått.. Men ser jo litt tøft ut med innsuget opp av panseret!

Skrevet
Kan svare for GK det med panseret, innsuget butter hvertfall i panseret, vi kunne jo klart og pressa panseret nedtil, men da vil det ligge og gnikke og bli en stor "kul" der, så hvis man vil ha vanelig panser burde man kanskje spesiall lage noe rart :) for et ikke glassfiber pansere hadde nok ikke gått.. Men ser jo litt tøft ut med innsuget opp av panseret!

eller bare senke traversen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...