ealoken Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 døh, ta deg en bolle a... byr 30k for bilen...
VegarVS Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 liker trekk bilen din! ;D hvis du vil bli kvitt den, kan jeg godt bytte i audien min
gkw89 Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 liker trekk bilen din! ;D hvis du vil bli kvitt den, kan jeg godt bytte i audien min Trekkbilen er tilsalgs.. ring kompisen min på 41575576 og si hvor du fikk nr fra Han har lyst på VAG vet jeg
joachim sørlie Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 skal si deg en ting jeg du GK, du skal så absolutt ikke selge du vi skal ta en helg og få start på den, da skal jeg si deg at du ikke vil selge lenger! du får legge fra deg de tankene her! MAKAN
gkw89 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 ingen som vil ha en gammal e30 altså? =(
M|Fjeld Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Gjøre den ferdig? Ellers så hadde jeg glatt lagt ut 100laken hadde de bare vært tilstede
joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Skuffende!! JA, kunne ikke vært mer enig.........
Pedi Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 ingen som vil ha en gammal e30 altså? =( Nå skal ikke jeg gni salt i såret, men det spørs vel om noen vil betale deg det du har kostet på den - for å stå i samme problemstilling der du er nå. Nei, få heller start på bilen og gjør den kjørbar. Da er den lettere å selge (hvis du DA fortsatt vil selge)...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Hvilken pris forlanger du for det hele? Litt skuff å gi seg nå altså!
gkw89 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 ingen som vil ha en gammal e30 altså? =( Nå skal ikke jeg gni salt i såret, men det spørs vel om noen vil betale deg det du har kostet på den - for å stå i samme problemstilling der du er nå. Nei, få heller start på bilen og gjør den kjørbar. Da er den lettere å selge (hvis du DA fortsatt vil selge)... forventer ikke den summen jeg har brukt, men jeg synes ikke 100 000 er no ille sånn den står nå... skulle gjerne ha gjort den ferdig, men jeg er rett og slett MØKK lei å skru gammal bil
bcRichard Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Hva gjenstår? Ta deg en pause, så kan du begynne med ny motivasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå