RobRob Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Blir bra detta får prøve å gjøre ferdig tunnel på søndag og komme igang med bakvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 og bytte bakstilling =D som er nyinnkjøpt av sealed her inne =D TRIVELIG kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Se her ja =) ikke sett tråden før nå, må nesten få komme en dag og se på gliset =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 hehe, den gliser ikke så mye nå men hehehe, blir nok bedre... er på slattum, så ikke lange turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Kunne evnt ha kommet å tatt en titt og fått med meg bakstillinga i samme vendinga en dag som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 ja... går ann det... er der hele helga ihvertfall... to fluer i en smekk og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Tunnellen er ferdig scoopet er også ferdig, sett fra siden scoop ferdig sveisa, men skal lage no dekor til å ha i hullet, så det ser bedre ut, samtidig stive av flatene litt rivd ut alle ledninger, så nå må jeg ordne opp i det å, på nytt begge brekkene til meg og en kompis, K-sport som er kjøpt på GS =D Brakett til brekket er sveisa på tunnellen og montert brekket =D driver å legger bremserør nå om dagen M5 mellomaksel, er kjøpt av en kar her på forumet, kjempeålreit fyr nå skal denne sveises om til e30 bakende 325-bakstilling, kjøpt av "sealed", kom å leverte den og slo av en prat.. denne er det nye skiver og klosser på, powerflex i travers og bærearmer, og så får jeg bytta ut tromlene mine, som sitter der nå =D wee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 da er K-Sport coilovers bestilt fra GS, så får vi se åssen det går =) overhaling av finish på gamle deler er i gang, og bremserør osv er nytt rundbaut.. sånn blei travers'n til slutt... "før og etter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruslebiffen Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Fantastisk prosjekt! Håper bilen blir fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 da er fjærbein bygd om og montert på deler fra GS... blei strøkent =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 k sport fungerer helt fint.. kjempe fornøyd sammen med ireland engineering stabstaga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 nice... det er gull å høre... en kompis har det samme som deg da... han skal prøve det på drifting nå i år... forsåvidt jeg å, men jeg har litt jobb igjen først hehhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 hei hei.. rått prosjekt .. hvordan var det å sveise fast dette k-sport settet? grei jobb? vurderer det på min e30 325i..mene det som e litt domt e att man ikke får det go-kjent.. eller e det noen som har fått det go-kjent me det montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 hei hei.. rått prosjekt .. hvordan var det å sveise fast dette k-sport settet? grei jobb? vurderer det på min e30 325i..mene det som e litt domt e att man ikke får det go-kjent.. eller e det noen som har fått det go-kjent me det montert takk for det =D håper det funker en dag:P selve sveisejobben tok en time, da med sliping og lakking osv... det burde egentlig bli godkjent, for det er tüv merka og alt... så vet ikke hvorfor det ikke blir det... bak må du bygge om støtdempertårnene om du skal ha akkurat dette settet(fjær og demper i ett bak) for eller så butter det i hjulbue og rammevangen, pga fjæra... men blir bra... foran var HELT annerledes på høyden enn det jeg hadde... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Detta blir perverst Kenneth! Får komme innom en tur igjen snart og se på mesterverket.. Hva er neste step nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå