Gå til innhold

J0lles E46 320cd

j0lle
 Share

Anbefalte innlegg

Har akuratt tatt storservice på bilen...

Byttet alt på den utvidede Inspek 1. foruten Oljeavskilleren (hadde den ikke på lager)..

Denne er det veldig viktig at du får byttet visst du er usikker på om det er lenge siden sist den er byttet....har ofte sammenheng med turbohavarri :)

Kjempefin bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å kjøpe CSL replica felger til neste sommer.

Hva måtte du betale for de?

Ser GS ikke har de på nettbutikken, men kan de få bestilt?

Jeg fant heller ikke disse i nettbutikken. Slik som jeg har forstått er det ganske strengt å selge replika CSL deler. Derfor ikke GS ikke har anonsert dette noe særlig (???)

Ta en telefon til dem. Da for du svar. Eventuelt får du tak i disse på ebay, til ca 1000 USD noe som er et kupp i med dagens valutta..

Jeg gav rett over 10k for 19" med dekk..

Pent, pent, pent! Liker planene dine, og det gjør seg veldig med sorte int.lister. Er det typen sort pianolakk du skal bytte til?

Har veldig lyst på sorte int.lister ja...men det er så lattelig dyrt. 5 løk for noen lister???

Den fronten der er råtøff... Men som sagt, klarer ikke helt å bestemme meg.. Blir vell M-tech2 med en eller annen leppe på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når man velger en såpass "standard" felg :)

Var faktisk griseheldig da jeg handlet disse i sommer. Skulle egentlig ha noen gunnmetall felger, men GS hadde tatt feil, og hadde ikke rett dim på lager. Selger spurte da om jeg heller ville ha de siste CSL felgene, noe jeg ikke viste de hadde engang...

Har enda ikke bestemt meg for hvilken front jeg ønsker.

Nå er snøen rett rundt hjørnet, så da kan det kanskje være likegreit å vente til våren..

Har akuratt tatt storservice på bilen...

Byttet alt på den utvidede Inspek 1. foruten Oljeavskilleren (hadde den ikke på lager)..

Tok servicen på Auto 7H i Uddevalla. kostet meg 5300NOK, ink bremseveske og annet dilldall...

Auto 7H kan anbefalen på det sterkeste!

Får sjekke prisen i Norge først, godt tips- takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AutoBB selger også.. til 16-17 k med dekk..

Men nettsiden deres er nede for oppdatering eller noe sånt..

GS sin offisielle uttalelse når det gjelder CSL replika felgene, så var det en "feilbestilling" som gjorde at det ikke sto i katalogen, og derfor ble bare solgt fra disken..

Var rent tilfeldig at jeg selv oppdaget dette når jeg var i Bud for å fikse noen andre ting på bilen hos GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var innom mekonomen for å kjøpe noen greier å så at de hadde en THA475.

Siden de ikke kunne levere ledningsnett og det var den siste de hadde fikk jeg en meget god pris...

Bestillte kabler på bilradiospes, så det blir kobling til helga..

Over til en annen ting:

Angående oljeavskilleren, må denne byttes hvis det er en lik som på denne tegningen?

29252.gif

Vet ikke hva som er i bilen nå, men går ut i fra at den er lik. Har ikke byttet enda, men kan ikke se at denne modellen trengs å skiftes.. Den slites jo ikke ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...