leif harald Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 Da kan jeg heller gi litt mer får bunnpanna å sila så kan han kvitte seg med resten Spør hva han skal ha
leif harald Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Noen som vet hva som må til med tanke på ews greiene på S50b32 får å få den i e30? mulig å kode bort ews hoss Bavaria?
Øyvind L. Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 BMW koder ikke vekk EVSII.. For at EWSII skal virker i E30 så trenger du E36 nøkkel, ringen som sitter rundt tenningslåsen og du trenger EWS bosken som sitter lenger ned på rattstammen. Du må også ha med den pluggen til EWS boksen med litt lendinger på slik at du kan få koblet deg på... Ellers er det bare og koble riktig og vips så virker det...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 BMW koder ikke vekk EVSII..For at EWSII skal virker i E30 så trenger du E36 nøkkel, ringen som sitter rundt tenningslåsen og du trenger EWS bosken som sitter lenger ned på rattstammen. Du må også ha med den pluggen til EWS boksen med litt lendinger på slik at du kan få koblet deg på... Ellers er det bare og koble riktig og vips så virker det... Ok, takk Så vis jeg har fårstått rett kan jeg sette dn ringen over på min e30 tenningsålås? Eller må jeg sette på hele e36 tenningslåsen? (det er en engelsk motor vis det har noe å si) Jeg får se når jeg får taki motor om jeg ikke kan få noen med litt mer peiling til og se på det
Morty999 Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 han vil helst kvitte seg meg hele, hehe. men skal høre
Øyvind L. Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 BMW koder ikke vekk EVSII..For at EWSII skal virker i E30 så trenger du E36 nøkkel, ringen som sitter rundt tenningslåsen og du trenger EWS bosken som sitter lenger ned på rattstammen. Du må også ha med den pluggen til EWS boksen med litt lendinger på slik at du kan få koblet deg på... Ellers er det bare og koble riktig og vips så virker det... Ok, takk Så vis jeg har fårstått rett kan jeg sette dn ringen over på min e30 tenningsålås? Eller må jeg sette på hele e36 tenningslåsen? (det er en engelsk motor vis det har noe å si) Jeg får se når jeg får taki motor om jeg ikke kan få noen med litt mer peiling til og se på det E36 tenningslås passer ikke og regner ikke med at du har programerbar E30 nøkkel så du må plassere ringen og nøkkelen en annen plass. Du må ha to nøkkler. E30 nøkkel til å starte bilen med og E36 nøkkelen som du putter igjennom ringen for og åpne startsperren hver gang du skal starte.. Noen fester nøkkelen i ringen og gjemmer den under dashbordet eller lignende, men da har du ikke startsperre lenger.
leif harald Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 BMW koder ikke vekk EVSII..For at EWSII skal virker i E30 så trenger du E36 nøkkel, ringen som sitter rundt tenningslåsen og du trenger EWS bosken som sitter lenger ned på rattstammen. Du må også ha med den pluggen til EWS boksen med litt lendinger på slik at du kan få koblet deg på... Ellers er det bare og koble riktig og vips så virker det... Ok, takk Så vis jeg har fårstått rett kan jeg sette dn ringen over på min e30 tenningsålås? Eller må jeg sette på hele e36 tenningslåsen? (det er en engelsk motor vis det har noe å si) Jeg får se når jeg får taki motor om jeg ikke kan få noen med litt mer peiling til og se på det E36 tenningslås passer ikke og regner ikke med at du har programerbar E30 nøkkel så du må plassere ringen og nøkkelen en annen plass. Du må ha to nøkkler. E30 nøkkel til å starte bilen med og E36 nøkkelen som du putter igjennom ringen for og åpne startsperren hver gang du skal starte.. Noen fester nøkkelen i ringen og gjemmer den under dashbordet eller lignende, men da har du ikke startsperre lenger. Hjertlig takk får den forklaringen, er jo like greit med 2 nøkler så vet jeg at jeg har startssperre også Da er det bare å kjøre på å kjøpe en s50
leif harald Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Stilig prosjekt dette og Stå på! Takktak Har kjøpt hjulbuevalse nå å porsche calippere forran og bak. 300x24mm skiver forran. Bak har jeg ikke kjøpt enda men blir 294mm. Har også funnet motor som skal hentes i slutten av november fårhåpentligvis Over 300hk orginalt Tenkte å bestille felger også nå snart, får se hva turen og hente motor kommer på først Frambremsene 300mm. Bakbremsene 294mm
leif harald Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 www.300mm.de Jeg har tilgang på fres så kan lage adaptere til en billig penge
Rayman Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg har tilgang på fres så kan lage adaptere til en billig penge Har du de du trenge og få lagt adaptere t bakbremsane mine eg, skylle meg ein liten tjeneste og du
leif harald Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg har tilgang på fres så kan lage adaptere til en billig penge Har du de du trenge og få lagt adaptere t bakbremsane mine eg, skylle meg ein liten tjeneste og du Jepp det fikse me vettdu, barra finn ut målå på di du
G-RACING Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Fett, det her blir berre heilt rått! Bestemt deg for felger?
leif harald Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Fet her blir berre heilt rått! Bestemt deg for felger? Takk, håper det blir bra. Planen først var BBS RS. Men har heller gått over til Hartge 10,5 og 9,5x16. Det er litt mer åpne felger å da viser litt mer detaljer som feks bremsene Planen er å bestille felger i morgen men jeg får se hva som skjer Disse felgene:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå