Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Knalle bremser da! :) Blir spennende å se hva slags motor du ender opp med. Og 10,5" bak på en E30 blir også spennende å se hvordan blir ;)

Skrevet

Takktakk, kjekt at dere liker det.

Knalle bremser da! :) Blir spennende å se hva slags motor du ender opp med. Og 10,5" bak på en E30 blir også spennende å se hvordan blir ;)

Ja, blir spennende det, får bare håpe jeg slipper å space bak pga bremsene og coiloversa :?

Bestiller nokk felger i mårå :)

Skrevet
Good luck vis du skal ha 10,5 bak uten å ta livet av hjulbua! ;)

hehe, jeg skal ta live av de ja :lol: Se hva jeg skrev

*Bestilte felger og valse i dag :D *

Får bare håpe jeg slipper å space ut felgene pga bremsene eller coiloversene bak og forran, coilovers bak bygger en del ut :?

Skrevet

Kan ikke du kjøpe coilovers med separat fjør og demper, eller blir det for lite senk? Da slipper du vertfall å space ut jula :)

Fikk mine D2 i posten idag, dette er av den separate typen..

Skrevet
Kan ikke du kjøpe coilovers med separat fjør og demper, eller blir det for lite senk? Da slipper du vertfall å space ut jula :)

Fikk mine D2 i posten idag, dette er av den separate typen..

Jo, kunne kjøpt det. Men fikk et bra tilbud av morgan på gs. Men må muligens space litt ut pga bremsene å går nokk coiloversa også klar :) Men blir d får gale må jeg gjøre noe drastisk med hjulbuene :P

Skrevet

Liker planene:D Syns du bør prøve å bevare den originale knekken på buen, selv er jeg lite fan av at buen blir valset flat. Men smaken er jo som baken..

Skrevet
Liker planene:D Syns du bør prøve å bevare den originale knekken på buen, selv er jeg lite fan av at buen blir valset flat. Men smaken er jo som baken..

Skulle gjerne beholdt knekken, men da må jeg sveise ny hjulbue som er lenger ute, Menmen jeg får se når felgene kommer hvordan det ser ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...