SSM Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Liker planene Leif! Og liker enda bedre Porsche bremser :D
winchester Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Ser herlig ut det her Leif, heldig du som har jobb! ; >
FTE Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Knalle bremser da! Blir spennende å se hva slags motor du ender opp med. Og 10,5" bak på en E30 blir også spennende å se hvordan blir
leif harald Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Takktakk, kjekt at dere liker det. Knalle bremser da! Blir spennende å se hva slags motor du ender opp med. Og 10,5" bak på en E30 blir også spennende å se hvordan blir Ja, blir spennende det, får bare håpe jeg slipper å space bak pga bremsene og coiloversa Bestiller nokk felger i mårå
leif harald Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Bestilte felger og valse i dag Muligens det blir en 1900km kjøretur å hente motor om 2 uker
Alecken Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Good luck vis du skal ha 10,5 bak uten å ta livet av hjulbua!
leif harald Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Good luck vis du skal ha 10,5 bak uten å ta livet av hjulbua! hehe, jeg skal ta live av de ja Se hva jeg skrev *Bestilte felger og valse i dag * Får bare håpe jeg slipper å space ut felgene pga bremsene eller coiloversene bak og forran, coilovers bak bygger en del ut
G-RACING Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Kan ikke du kjøpe coilovers med separat fjør og demper, eller blir det for lite senk? Da slipper du vertfall å space ut jula Fikk mine D2 i posten idag, dette er av den separate typen..
leif harald Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Kan ikke du kjøpe coilovers med separat fjør og demper, eller blir det for lite senk? Da slipper du vertfall å space ut jula Fikk mine D2 i posten idag, dette er av den separate typen.. Jo, kunne kjøpt det. Men fikk et bra tilbud av morgan på gs. Men må muligens space litt ut pga bremsene å går nokk coiloversa også klar Men blir d får gale må jeg gjøre noe drastisk med hjulbuene
G-RACING Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Liker planene:D Syns du bør prøve å bevare den originale knekken på buen, selv er jeg lite fan av at buen blir valset flat. Men smaken er jo som baken..
leif harald Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Liker planene:D Syns du bør prøve å bevare den originale knekken på buen, selv er jeg lite fan av at buen blir valset flat. Men smaken er jo som baken.. Skulle gjerne beholdt knekken, men da må jeg sveise ny hjulbue som er lenger ute, Menmen jeg får se når felgene kommer hvordan det ser ut
leif harald Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Et bilde av porsche og orginal calipper. Alle 4 caliperene skal glassblåses og lakkes gule Slik står bilen og venter på felger
leif harald Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Ønsker og kjøpe en Oljepumpe med drev og pickup/oljesil fra en m50 motor som har stått i e34!! Noen som har?
leif harald Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 e det forskjell på dei pompene da? Tror ikke det, jeg trenger den som suger fra bunnpanna som har olja forran, ikke den som suger olje i bakkant av bunnpanna som e36 har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå