Heen Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 kjempe prosjekt ! Gir mye inspirasjon, fortsett med mer bilder
leif harald Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 kjempe prosjekt !Gir mye inspirasjon, fortsett med mer bilder Takktakk, prøver å pøse på med bilder så ofte jeg kan
leif harald Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Siste update før neste helg Skal på kurs nå i uka Var å kjøpte meg noen fjørbein med orginale dempere og fjører forran og bak så skal jeg prøva å få den på biltysynet nå en dag slik at jeg kan få skilter på den å begynne å rive den ifra hverandre å montere de rette delene
leif harald Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Kjøpte akuratt en ting jeg har sett etter en stund, adapter til gjenger på oljekjøleren på e46m3 motoren. Så kjøpte jeg den største oljekjøleren + 4 stk Earlskoblinger og 2 meter slange
winchester Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Dette her blir bare råere og råere Leif, stå på! :D
leif harald Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Dette her blir bare råere og råere Leif, stå på! :D Hehe, begynner og få mye gromme deler nå ja. Men nytter ikke det når bilen skal til BT før jeg kan løsne en enste skrue på motoren Motoren skal være ute iløpe av neste uke om jeg får time i neste uke hoss BT
ZhilleN Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Kjempe potensiale i denne her! Stå på, dette blir knallbra! Har sett igjennom alle sidene, ser du har peiling! hehe. Skal følge med her
leif harald Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 Takk Har bestilt meg radiatorslanger, alu radiator og vifte nå. Bilen skal til biltysynet på onsdag så vis den gå igjennom kontrollen da så blir den plukket i biter før helga Felgene kommer på søndag også
leif harald Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Nå sitter jeg bare å venter på å bli litt "edru" før jeg skal kjøpe og hente felgene Gleder meg en del til og prøve de på bremsene og coiloverså å se om de går klar eller om jeg må space
sladjan Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Nå sitter jeg bare å venter på å bli litt "edru" før jeg skal kjøpe og hente felgene Gleder meg en del til og prøve de på bremsene og coiloverså å se om de går klar eller om jeg må space Hvilken felger da? ;D
leif harald Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Fyyy faen får noen rååå felger , Meget fornøyd 225 dekk på 10,5" felg Framfelg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå