Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siste update før neste helg :shock: Skal på kurs nå i uka :x

Var å kjøpte meg noen fjørbein med orginale dempere og fjører forran og bak så skal jeg prøva å få den på biltysynet nå en dag slik at jeg kan få skilter på den å begynne å rive den ifra hverandre å montere de rette delene :)

IMG_0155-1.jpg

IMG_0154.jpg

IMG_0156.jpg

:D

IMG_0157-2.jpg

Skrevet

Kjøpte akuratt en ting jeg har sett etter en stund, adapter til gjenger på oljekjøleren på e46m3 motoren. Så kjøpte jeg den største oljekjøleren + 4 stk Earlskoblinger og 2 meter slange :)

BZO68wQBWkKGrHgoH-EMEjlLluimHBKlr1v.jpg

GA-001330B.jpg

Skrevet
Dette her blir bare råere og råere Leif, stå på! :D:D

Hehe, begynner og få mye gromme deler nå ja. Men nytter ikke det når bilen skal til BT før jeg kan løsne en enste skrue på motoren :evil:

Motoren skal være ute iløpe av neste uke om jeg får time i neste uke hoss BT :)

Skrevet

Kjempe potensiale i denne her! Stå på, dette blir knallbra! Har sett igjennom alle sidene, ser du har peiling! hehe. Skal følge med her ;)

Skrevet

Takk :D

Har bestilt meg radiatorslanger, alu radiator og vifte nå. Bilen skal til biltysynet på onsdag så vis den gå igjennom kontrollen da så blir den plukket i biter før helga :D

Felgene kommer på søndag også :D

Skrevet

Nå sitter jeg bare å venter på å bli litt "edru" før jeg skal kjøpe og hente felgene :D:shock: Gleder meg en del til og prøve de på bremsene og coiloverså å se om de går klar eller om jeg må space :D:D

Skrevet
Nå sitter jeg bare å venter på å bli litt "edru" før jeg skal kjøpe og hente felgene :D:shock: Gleder meg en del til og prøve de på bremsene og coiloverså å se om de går klar eller om jeg må space :D:D

Hvilken felger da? ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...