Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
lakk den i orginalfargen å selg den til meg ettepå;=)

vertfal 1 rett når du skal selje den;=)

hehe ja, eneste grunnen jeg vurderer en annen farge er at du ser ikke så gått detaljer på en svart bil. Men får se hva prisen blir vis jeg skal ha en annen farge (inni dører, takluke osv)

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Pent prosjekt, kommer til og følge ivrig med her!

Mvh Falck

Takk, alt av karossorideler blir sendt i morgen så håper at de allerede på mandag begynner på sveising av nye hjulbuer. Så må jeg få taki noe dekk til felgene, så begynne og valse får å få skjermene perfekte i forhold til felgene :)

Skrevet

Blir spennende og se hvordan det blir med 15" ere på E30 en, om det blir litt for lite eller ei.. personlig synest jeg 16" er perfekt på E30.

Skrevet
Blir spennende og se hvordan det blir med 15" ere på E30 en, om det blir litt for lite eller ei.. personlig synest jeg 16" er perfekt på E30.

Hehe ja, 16" er fint det. Men synes 15" er rått jeg, eller små felger generelt. Blir jo et litt annet stuk på denne en feks en m3. Der føler jeg alt skal være stort. Men denne skal bli lav og stiv med breie felger :D

Men noen som vet hvor i allverden kan jeg få taki dekk!?!? 15" 215/(35-40-45)-15" og 195/(35-40-45)-15

Skrevet
Flott prosjekt det her, tror prosjekte her kommer til å bli litt mer kos i forhold til den gamle :P

Importert den selv eller kjøpt her i norge? ;)

Ja, skal bli bra dette. Slippe og gjøre noe med motor og understell med det første :)

Kjøpt den i tyskland.

Skrevet
Da var dekk bestilt. 215/45 R15 og 195/45 R15

blir nok en bra dim det der! problemet med 15" på e30 blir nok at du må senke en GOD del før det ser fornuftig ut i forhold til hjulbuene (noe du sikkert har planer om :D ) men med så små hjul ender du nok opp med ca alt for lite klaringer under :roll: men rått blir det nok!

Skrevet

skal du ha 195/45 dekka på 8,5 breie felger da eller? har hatt 195/45 på mange kadett c'er men på 8" breie felger da, blir hvertfall nok med strekk på gummien, og strekk det er bra!

Skrevet

En kompiss har klart og lokket meg til og kjøpe senkesett også nå. Ble FK König sport. Bytter ut hele fjørbeinet også da, slippe og holde på med de sure e30 fjørbeina :D

e30 tic

Ja, den skal sope i bakken når jeg fyker rundt på veiene :D

Lars Morten:

Ja, skal ha de dekene på 8.5" håper det går, eller det SKAL gå :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...