leif harald Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 synes s54 sitt toppdeksel er det råeste jeg, kombinert med alu innsug feks så er jo den motoren grom!
Øyvind L. Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Men S54 motoren er ikke så pen som S50, M88 og S38B36;-)Jajajajaja, jeg er optatt av finish:-P Det er jeg faktisk helt enig i. S54 ser så liten og kjip ut, men til gjengjeld så er den mye bedre enn alle de andre..
oddis Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 synes s54 sitt toppdeksel er det råeste jeg, kombinert med alu innsug feks så er jo den motoren grom! S54 toppdekselet er jo dødens kjipt. Jeg syns faktisk det ser på grensen til jalla ut med det stusselige lille ///M merket i forkant som virker klistra på i etterkant (..). Da er S50 og S38 mye heftigere sånn sett! Men det er jo ikke toppdekselet som forteller hvor moro man kan ha det Sikkert fint med S54 motor i en BT kontroll kontra en S50 med skrikende M Power skrift. Mon tro om BMWs ingeniører tenkte på nettopp dette for ombyggerne da de lagde S54n..
leif harald Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 synes s54 sitt toppdeksel er det råeste jeg, kombinert med alu innsug feks så er jo den motoren grom! S54 toppdekselet er jo dødens kjipt. Jeg syns faktisk det ser på grensen til jalla ut med det stusselige lille ///M merket i forkant som virker klistra på i etterkant (..). Da er S50 og S38 mye heftigere sånn sett! Men det er jo ikke toppdekselet som forteller hvor moro man kan ha det Sikkert fint med S54 motor i en BT kontroll kontra en S50 med skrikende M Power skrift. Mon tro om BMWs ingeniører tenkte på nettopp dette for ombyggerne da de lagde S54n.. Hehe ja, montro de tenkte på det Ganske genialt at bmw ikke bytter ut så alt får mye får hvert år som går med tanke på motorfester å alt sånn som passer over på gamle biler Må jo være noe ombygging i tankene der også. Men ja er jo litt enig med deg med toppdekselet. tøffeste er jo når det står M POWER, men dette er liksom er litt mer diskre deksel med ///M merket frampå. Men det som er rått med s54 er jo de 2 chromrøra/fuelrailen som ligger over gassspjeldet
Alecken Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Kan jo bare skru av selve toppdekset vis man vil være anonym i forhold til kontroll osv
leif harald Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Da er det siste med motoren gjort så da skal den ut igjenn så skal jeg begynne å fikse motorrommet før det skal til lakk Kom litt deler i posten i dag fra statene og tyskland 2 stk s50 svinghjul me trykkplata osv Bakbremsene på plass Frambremsene på plass Blei litt trånkt te radiatoren
e30 tic Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 e nye motoren så mye lengre? e de ikkje plass å få det lengre bak heller
leif harald Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 solgt den ene, har en 86 mod m20b25 igjenn. Men nå er det snart klart til lakk, bare litt rustsveising og pussing igjenn. Bestilte netopp sånn cabforsterkninger også som skal sveises fra dempertårnet og til skjermen før lakkering. Skal opp på lakkverksted med bilen på mandag, tirsdag onsdag en gang Da skal vi også muligens sveise på ascone hjulbuer bak får å få dekkene litt mer innforbi.
Alecken Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Wow! Ser jævlig bra ut.. Radiatoren såg snasen ut! Kan eg spør om kor du handla den?
MariusG Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Såg bra ut de nye delene Leif Begynner å ta form no,bare få gjort da kosmetiska på bilen no
leif harald Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Wow! Ser jævlig bra ut.. Radiatoren såg snasen ut! Kan eg spør om kor du handla den? Kjøpte den i statene av et firma igjennom ebay. marius: joda, begynne å ta form nå, håpe på lakk i motorromme iløpe av neste uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå