leif harald Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Oki. Synes det er litt merkelig at de har produsert det separate settet bak så rart, på det laveste er det fortsatt litt gleppe mellom hjul og skjerm og skrur men det på det høyeste så får man jo knyttneven imellom På et sett produsert for racing skulle man jo tro at bilene burde være så lave og stive som mulig Men husker du hvor du har kjøpt det i tilfelle? Sjekket på GS der jeg har kjøpt mitt, men de hadde bare separat bak, ikke coilovers. Sant så sant. Det mitt kan jeg juster laaaft og i tilegg justere hardheten med en pinne nedi demperen og stramme fjøra/løsne fjøra. fjøra og det har ingenting med høyden på bilen. pleier jo å være sånn at man slakker opp fjøra får å få den lav å strammer opp fjøra får å få den høy. Men her er det ikke sånn. GS hadde fått 4 slike sett feil så de hadde de på lager, men de lå ikke ute på siden deres. Men de skaffer sikkert får deg om du er intrisert eller kjøp fra sverige sånn som yngve gjorde. Ligger jo 2 slike coilovers demere bak til salgs her på forumet en plass
M3 Yngve Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Jeg kjøpet min på GS og ikke i Sverige. Må snakke med Morgan. Enten fikk jeg det siste eller så fins det 1 sett til.
e30 tic Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Ja det er en sånn, kan du ta an med deg ut til åge då når du komme elle? eg tar den med ja. send meg en melding på 92089811 så eg får nr ditt
leif harald Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Ferdig og pusse å sparkle i dag, rusta ble sveist i går. Mandag skal cab stiverene mellom dempertårn og skjerm sveises og sparkles så blir det lakk i motorrommet. Har sandblåst litt rust også i dag og sveist fester til oljekjøler.
e30 tic Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 lekt spiderman når du tok det eine bildet eller
leif harald Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 lekt spiderman når du tok det eine bildet eller Hehe, det "oversiktsbilde" du tenker på? Fant noen lilla dører som stå der så sto i dørkarmen på de
FTE Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 lekt spiderman når du tok det eine bildet eller Hehe, det "oversiktsbilde" du tenker på? Fant noen lilla dører som stå der så sto i dørkarmen på de haha!
leif harald Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Motorrommet skulle lakkes før jula men har ikke gidda å pussa er så drittlei å skru nå Er bare å pusse finsparkelen så er den klar til lakk. Var å så på ny bil på søndag også, Audi S4 å jeg er frelst Menmen kom nå en pakke i posten i dag så jeg tok litt bilder, mangler bare eksos, bensinsystemet og datasprutet nå så har jeg alt. E36m3 slavesylinder E36 mellomaksling div pakninger M535 motorgummi feste
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Hva er forskjell på disse motor festene, kontra M20 sine?
leif harald Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Hva er forskjell på disse motor festene, kontra M20 sine? Vis du ser på undersiden så står ikke dn skruen i senter. alså skruen kommer lenger ut på siden. bør ha det på begge sidene tror jeg.
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Det gjør M20 sine også det, bare snu dem oppned, noe jeg gjorde når jeg prøve monterte motoren min. Er de like lite stive som M20 sine. ?
leif harald Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Det gjør M20 sine også det, bare snu dem oppned, noe jeg gjorde når jeg prøve monterte motoren min. Er de like lite stive som M20 sine. ? Da har du noen andre en det jeg har. mine er akuratt som skruen går rett igjennom. står ikke i exenter
leif harald Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Innsuget er snart klart også
Rayman Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 kin så lage innsuget t deg da? såg bra ut de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå