leif harald Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 kin så lage innsuget t deg da? såg bra ut de Joda, tror det blir bra eg. På bilde er det rør som stikker rett ut av innsuget, men nå holder han på å sveiser de om sånn at det blir en 30-45 grader på de sånn at det stemmer med vinkelen på motoren.
Rayman Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 så planen e trykkladning me tie? for du tape garantert plenti me hk og nm me de innsuge på sugis.. nogen her på øyne så lage de?
leif harald Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 så planen e trykkladning me tie? for du tape garantert plenti me hk og nm me de innsuge på sugis..nogen her på øyne så lage de? Stemme det, planen e turbo ja. Men ikje før te neste år (2010/2011) i tilfelle. Nei e ein her på bimmers så sveise
E30_Dale Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Såg meget bra ut plenumet ditt. Men S54 turbo, du drite vel i godkjenning då vel?
leif harald Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Såg meget bra ut plenumet ditt. Men S54 turbo, du drite vel i godkjenning då vel? Stemme, vettikje om det blir skilt til sommaren hell ennå, får se. Har jo prøveskilt tilgjenglikt så. Dyrt med engangsavgiften
Thunegutt Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Såg meget bra ut plenumet ditt. Men S54 turbo, du drite vel i godkjenning då vel? Stemme, vettikje om det blir skilt til sommaren hell ennå, får se. Har jo prøveskilt tilgjenglikt så. Dyrt med engangsavgiften Har du råd til bilen, har du også råd til engangsavgiften
leif harald Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Såg meget bra ut plenumet ditt. Men S54 turbo, du drite vel i godkjenning då vel? Stemme, vettikje om det blir skilt til sommaren hell ennå, får se. Har jo prøveskilt tilgjenglikt så. Dyrt med engangsavgiften Har du råd til bilen, har du også råd til engangsavgiften Hehe, har jo råd, men må prioritere litt også Hva gjør man vel ikke får å spare 45 000.
Torek Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 røde skilter hører hjemme på toyota og nissan neida, er vel litt forståelig.
leif harald Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 røde skilter hører hjemme på toyota og nissan neida, er vel litt forståelig. Hehe, enig i det. Men får se hvordan det ligger an til sommeren. avgiften er det siste jeg betaler. Bilen skal lakkes og mappes å alt sånt først Men var å henta den fra lakk i dag, så veeeeldig bra ut, gleder meg til og sette nedi masse nye deler Motorolja må få litt kjøling
Simen! Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Du står på ja leif Liker prosjektene dine!
FTE Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Ikkenoe som å begynne å montere i nylakkert motorrom gitt Skal si du står på, meget spent på sluttresultatet på denne bilen din, du har tydeligvis et litt annet budsjett enn jeg Diamantsort metallic det der? Likner veldig på mitt motorrom, hehe. Men der står bare en M20B25 da
leif harald Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Skrevet Desember 29, 2009 Ikkenoe som å begynne å montere i nylakkert motorrom gitt Skal si du står på, meget spent på sluttresultatet på denne bilen din, du har tydeligvis et litt annet budsjett enn jeg Diamantsort metallic det der? Likner veldig på mitt motorrom, hehe. Men der står bare en M20B25 da Ja det skal bli deilig Er veeeldig spent selv, diskuterte litt med lakereren i dag angående de bakskjermene mine, må gjøre noe brutalt der kom vi fram til Diamantsort metallic ja, orginalfargen. Hehe, budsjettet sprak litt når det ble s54. Planen var og senke den å slenge på noen breie felger og heillakkering. Men så snakket jeg med en her som skulle selge en turbomotor så jeg skulle ha den, ferdig til og sette rett oppi med alt tilbehør. Men så ble den solgt før jeg fikk nokk penger. Så da ble det s54. Etter det ble det plutselig en del ting jeg trengkte, oljekjøler, radiator, mellomaksling, nytt bensinsystem, girkasse, clutch, starter, svinghjul, trykkplate, custom bunnpanne, e46m3 eksos, alu innsug, coiler, datasprut++ Så ble det plutselig porsche bremser i tilegg. Men uanz, føler jeg har et bra utgangspunkt nå, får bare håpe den blir klar til sommeren Pengene som stopper meg Men er bare datasprut, litt eksos og catchtank og slanger jeg mangler nå + lakk da
S.Nilsen Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Ser ut som du har MYE penger i omløp....men stå på å pøs ut bilder!
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Har du ikke lakka bak de deksla og inn under tunnelen? De blå slangene kan du bare kaste så langt du kan. Får ikke tilsendt noe bunnpanne med blå slanger i motorrummet. Disse blå og røde harry koblingene dine får gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå