Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må jeg si, dette så virkelig bra ut! Blir noen arbeidstimer dette.. Men kan tenke meg det blir stas å få den i gang..:) Alt ser jo riktig ut, både med tanke på motor og utseende på bilen 8)

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takktakk, kjekt med slike komentarer. Håper det blir bra til slutt, er mye som mangler får at det skal bli 100% Menmen er bare en ting og gjøre og det er og fortsette arbeidet :) Håper på å få sveist en del rust i dag og levert den nye bakstillingen jeg skal hente i dag til sandblåsing :D

Noen som har en sperr til meg forresten? :D

Skrevet

Har vert å henta en "ny" bakstilling i dag som var planen at skulle leveres til sandblåsing, men jeg leverer kun traværsen og beholder de gamle bærearmene mine som står på bilen, var bedre de.

Nye foringer og litt forsterkning skal den også få

IMG_0234-1.jpg

IMG_0235-2.jpg

Et bilde av lyktene og caliperene :)

IMG_0237-2.jpg

Skrevet
E bremsene innkjøpt fra 300mm.de? Fine combo, ka fargevalg har du gått for?

Stemmer det, ska ha orginalfargen, diamantsvart metallic. Men usikker på om det blir lakk til sommeren eller skilt. Får se, er ganske lei bilen akuratt nå

Skrevet
Jaja viktig å ikkje holda på for mye, må ikkje bli for leie bilen...

Stemmer, skal bli deilikt å reise på jobb i 2 uker å bestille litt knask så er det påen igjenn når jeg kommer hjem :wink: Målet får neste fri tur er oppstart :evil:

Skrevet
Fårslag til speil? Jeg skal lakke de orginale speila også i samme slengen, så jeg har de liggende. Men kunne tenkt meg noen andre også. dtm speil? e36m3 er jeg en smule lei av

ha på originale speil. Syns det er de fineste speila. dtm passer mer på e30 m3 og m3 speil er bare jalla på e30.

Skrevet
Fårslag til speil? Jeg skal lakke de orginale speila også i samme slengen, så jeg har de liggende. Men kunne tenkt meg noen andre også. dtm speil? e36m3 er jeg en smule lei av

ha på originale speil. Syns det er de fineste speila. dtm passer mer på e30 m3 og m3 speil er bare jalla på e30.

Jeg liker også de originale E30 speilene.

Skal jeg bytte ut speilene på min så blir det når jeg får tak i E30M3 DTM speilene som er like de som er på E36M3 bare mindre. Der er ikke lette og få tak i.

• 2 weeks later...
Skrevet
Når skal du fyre motoren da?

Har du bilder av der ikke bunnpanna passet?

Hvordan motor gummier ble det til slutt?

Har ikke bilde nei, men det var på eksos siden at den tar nedi traversen, lager meg en space på 10mm og legger under motorlabben så går det nokk bra. Var det ikke M20 gummi du anbefalte da? Jeg prøfte med m535 også men da ble motoren stående så høyt.

Vet ikke når den skal fyres igang, så fort det er mulig, er ennå litt deler som mangler så får se. Er ganske lei bilen akuratt nå. Men har hvertfall dreid meg foringer til bærearmene bak i dag i teflon med rustfri hylse inni så det går litt på fram hvertfall

Skrevet

Nja skeptisk te teflon, utvide seg dei når de får smaka vann... Barra så du vett det liksom.

"Pom" skal brukes når en dreier foringer selv.

Skrevet

det gjør jo polyamid og, men tar man høyde for det og bruker hylser og riktige klaringer er det jo ikke et problem. er mer i tvil om det er verdt det mtp støy og vibrasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...